English

با سبک و سیاقی متفاوت؛

فصل جدید میخچه پس از محرم به روی آنتن می رود

با اتمام فصل اول برنامه میخچه، فصل بعدی آن با سبک و سیاقی متفاوت، آیتم های نمایشی و حضور دو مجری، در فرم و محتوایی تازه، تولید خواهد شد و پس از ماه محرم به قاب تلویزیون باز خواهد گشت.

فصل جدید میخچه پس از محرم به روی آنتن می رود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ برنامه «میخچه» هر چهارشنبه از شبکه دو به عنوان یک برنامه فانتزی با وجهه طنز به بررسی اخبار، حواشی، ترند و هشتگ ها در فضای مجازی می پردازد.

حسین زارع زاده تهیه کننده برنامه «میخچه» در خصوص هدف ساخت و تولید این برنامه در گروه سیاسی شبکه دو گفت: امروز مخاطب به شدت درگیر فضای مجازی است و ما می خواهیم به مخاطب بگوییم نباید هرچه می‌بینید و می‌شنوید باور کنید چرا که حقیقت فراتر از این ها است.

وی با اشاره به بخش های مختلف «میخچه» شامل مرور اخبار، بازخوانی برخی شایعات منتشر شده در این فضا و پاسخ به آنها، گزارش مردمی و گفتگو با شخصیت تِرند هفته، اظهار داشت: این برنامه، به عنوان یکی از برنامه های تخصصی فضای مجازی و حواشی آن است و تیم ما به صورت پیوسته اخبار مهم را در فضای مجازی رصد می‌کند تا به اخبار حاشیه‌سازی که ترند و با هشتگ های پُر بحث داغ شده است در قالب طنز پرداخته شود.

تهیه کننده «میخچه» با بیان اینکه خوشبختانه برنامه مورد اقبال مخاطبان قرار گرفته است، گفت: فصل نخست مجموعه رو به پایان است و برای تولید بیست و شش قسمت فصل دوم برنامه آماده خواهیم شد.

گفتنی است برنامه «میخچه» کاری از گروه سیاسی به تهیه کنندگی حسین زارع زاده چهارشنبه ها ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش و ۲:۳۰ بامداد پنجشنبه بازپخش می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی