English

کنسرت اشوان با همراهی کیا رکنی برگزار شد

کنسرت اشوان دوشنبه ۱۴ مردادماه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

کنسرت اشوان با همراهی کیا رکنی برگزار شد

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری موج، کنسرت اشوان برخلاف بیشتر کنسرت‌ها که با دقایقی تاخیر آغاز می‌شوند، راس ساعت ۲۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شد.

در این کنسرت، اشکان خدابنده، معروف به اشوان پس از اجرای دو قطعه در سخنانی کوتاه گفت: نزدیک به یک سال اجرا نداشتم البته خیلی‌ها نمی‌خواستند این اجرای جدید اتفاق بیفتد اما محقق نشد و امسال این دومین اجرایم است و قصد دارم با شما شب خوبی را سپری کنم.

وی پس از اجرای قطعه‌ای دیگر، اعلام کرد که زمان ملکوتی اذان مغرب به افق تهران است و ۵ دقیقه صحنه را ترک کرد.

کنسرت اشوان در سالن میلاد

سپس در سومین قطعه اجرایی، کیا رکنی که با اجرای بیت باکس در عصر جدید به شهرت مضاعفی رسیده، اشوان را همراهی کرد. در این کنسرت، قطعات بهت مریضم، چه خوبه حالم، حواست نیست، شمع‌ها رو روشن کن، شیدا و ... را اجرا کرد.

حاضران در سالن درخواست ترانه شیدا را کردند اما اشوان به شوخی گفت: هنوز انرژی سالن به قدری نرسیده است که این قطعه را اجرا کنیم. پس از آن درخواست کرد که همه با جیغ کشیدن سطح انرژی خود را فریاد بزنند و بارها سالن میلاد با این کار مملو از شور و شعف مخاطبان و هواداران اشوان شد.

در ادامه قطعه‌ای دیگر در میان تشویق و همراهی طرفداران این خواننده جوان اجرا شد.

سپس کیا رکنی، دقایقی به اجرای بیت باکس پرداخت؛ وی اشاره کرد که هفت صدای مختلف را با هم ترکیب و اجرا کرده است.

حامد خسروی تهیه‌کننده این کنسرت، سجاد علیجانی و هومن گامنو از مهمانان سانس اول کنسرت اشوان بودند و به گفته اشوان، اکثر مهمانانش در سانس دوم حضور خواهند یافت. 

ابراز ارادت اشوان به سجاد علیجانی که حرف و حدیث هایی در مورد سرمایه اش در سینما و عرصه های دیگر هنری وجود دارد، تامل برانگیز بود.

کنسرت اشوان در سالن میلاد

حمید خسرو و شروین اتحاد مدیر برنامه و مدیر اجرایی اشوان نیز در سالن حضور داشتند. به دلیل تشویق پرشور حاضران در سالن، حمید خسرو از اشوان خواست یک قطعه دیگر اجرا کند.

در قطعات پایانی کنسرت نیز اشوان قطعه تولد و چرا گریه کردم را اجرا کرد و حسن ختام این سانس قطعه شیدا بود که خواهان بسیاری داشت.

از نکات جالب توجه این کنسرت همراهی بسیار منظم حاضران در سالن با خواننده بود در حالیکه اشوان هم برای هوادارانش کم نگذاشت و در لحظات زیادی از برنامه صدایش را به آنها هدیه کرد.

نیما رمضان رهبر ارکستر  و نوازنده گیتار الکتریک ، کیا رکنی، مهرداد داربوکا، پارسا هادی، مهرداد عالمی، برنا شفیع‌زاده، نیما غفاری، آرش سعیدی و محسن حسن‌نیا اعضای ارکستر کنسرت اشوان در این اجرا بودند.

اشکان خدابنده معروف به اشوان فعالیت موسیقی خود را با نوازندگی گیتار از ۱۰ سالگی آغاز و سپس از ۱۵ سالگی شروع به آموختن گیتار الکتریک کرد. سپس بصورت تجربی پیانو را شروع کرد و بعدها به آهنگسازی و نوشتن ترانه پرداخت. اشوان با انتشار تک آهنگ هایی از قبیل بهت مریضم، شمع ها رو روشن کن، من آدم رویای تو نیستم، چرا گریه کردم، تنها شدم و … به عنوان خواننده پاپ نوظهور بین جوانان به محبوبیت دست یافت.

شاید بتوان گفت که از نقاط ضعف این برنامه نحوه نورپردازی آن بود چرا که به رغم حضور نوازندگان (کم تعداد) خواننده و بیت باکسر بر روی صحنه، کمتر نورهای اسپات بر روی آنها تابانده می شد، گرچه از طریق صفحات نمایشی بزرگ نصب شده در سالن، تصویر زنده اشوان در طول برنامه پخش می شد.

اشوان در سراسر برنامه امشب، برخلاف سایر کنسرت هایش کلاه به سر داشت که احتمالا دلیل خاصی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی