English

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی؛

سیاست اقدامی در مناطق آزاد جلوتر از سیاست اعلامی است

معاون خدادی گفت: محتوای مناطق آزاد بر اسم مناطق آزاد می چربد، در مناطق آزاد سیاست های اقدامی جلو تر از سیاست های اعلامی است.

سیاست اقدامی در مناطق آزاد جلوتر از سیاست اعلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی در نشست مناطق آزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اقتصاد رسانه ها در ایران دچار مشکل شده چون چرخه اقتصاد دچار مشکل شده است، گفت: تاکنون 11120 مجوز برای رسانه ها ثبت شده اند و امروز در بخش رسانه انحصار نیست و در این صورت با بحران مخاطب روبرو شده ایم و از طرف دیگر کارکرد رسانه ها در ایران عام است و تفاوتی بین رسانه ها وجود ندارد و همه آنها مشابه هم هستند که اگر همه آنها را روی هم بگذاریم صدای ما به هرات هم نمی رسد.

محمد خدادی با بیان اینکه کارکرد رسانه ها در حد انتشار خبر است، تصریح کرد: محتوای مناطق آزاد بر اسم مناطق آزاد می چربد، در مناطق آزاد سیاست های اقدامی جلو تر از سیاست های اعلامی است.

او با تاکید بر اینکه هیچ کشور توسعه یافته ای یافت نمی شود که از توسعه چندوجهی استفاده نکرده باشد، تصریح کرد: در حال حاضر مناطق آزاد اهمیت استراتژیک است به همین دلیل در زمان تحریم ها مناطق آزاد تحریم نشد.

او با بیان اینکه مهمترین ظرفیت مناطق آزاد زیرساختی است، گفت: در حال حاضر بیشتر روی جنبه گردشگری مناطق آزاد کار کرده ایم، در حالی که جنبه زیرساختی و لایه های تولیدی و محرومیت زدایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

او با اشاره به اینکه امروز در مناطق آزاد جمعیت محروم نیز وجود دارد، تصریح کرد: چه کسی باور می کند امروز در مناطق آزاد برای برخی مناطق تازه آبرسانی می شود، بنابراین باید به لایه های پنهان در مناطق آزاد نیز پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه