English

در گزارش هفتگی؛

چالش های پیش روی نخست وزیر انگلیس تحلیل می شود

برنامه گزارش هفتگی جمعه 4 مرداد، گفتگویی اختصاصی با ایان ویلیامز تحلیلگر ارشد مقیم انگلستان ، درباره چالش های پیش روی نخست وزیر جدید این کشور خواهد داشت.

چالش های پیش روی نخست وزیر انگلیس  تحلیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه یک، با توجه به موفقیت بوریس جانسون در انتخابات اخیر، برنامه این هفته گزارش هفتگی بطور مبسوط این انتخابات را در گفتگو با کارشناس انگلیسی تحلیل می کند.

«بوریس جانسون» وزیر امور خارجه سابق بریتانیا روز دوشنبه (1 مرداد) توانست با غلبه بر « جرمی هانت » وزیر امور خارجه این کشور، پیروز رقابت بر سر تصاحب مقام نخست‌وزیری شده و جانشین ترزا می شود. در همین رابطه برنامه گزارش هفتگی جمعه 4 مرداد، گفتگویی اختصاصی با ایان ویلیامز  تحلیلگر ارشد مقیم انگلستان ، درباره چالش های پیش روی نخست وزیر جدید این کشور خواهد داشت.

همچنین در گزارشی، علت تاخیر در پرداخت افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان بررسی شده است. رویوران کارشناس مسائل سیاسی هم در بخش نقطه نظر، سفر هیئت سیاسی حماس به تهران را بررسی کرده است.

گزارش هفتگی به تهیه کنندگی امیر علی عسگری، کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که جمعه ها حوالی ساعت9:15 روی آنتن می رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه