English

برنامه ای جدید که جمعه شب ها پخش می شود؛

چالش های جدید محمد دلاوری با مدیر مسئول شبکه پنج

اولین قسمت ویژه برنامه شبکه پنج سیما با عنوان مدیر مسئول، جمعه 4 مردادماه ساعت 20 بر روی آنتن می رود.

چالش های جدید محمد دلاوری با مدیر مسئول شبکه پنج

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سید محمد علی صدری نیا تهیه کننده و کارگردان «مدیر مسئول» در توضیح این برنامه گفت: این برنامه به بررسی مسائل روز کشور از دیدگاه مسئولان مربوطه هر بخش می‌پردازد. محمد دلاوری ، مجری این برنامه است که در هر قسمت سراغ یکی از مسئولان از جریان‌ها و دستگاههای مختلف رفته و تلاش می‌کند، پای آنان را به چالش‌های جدید و اتفاقات اجتماعی روز باز کند و با آنان در حوزه کاری و عملکردی‌‌شان بحث و تبادل نظر کند. 

برنامه مدیر مسئول

وی ادامه داد: غیر از بخش اصلی برنامه که حضور میدانی میهمان برنامه در یکی از اتفاقات اجتماعی اقتصادی فرهنگی کشور هست، برنامه دارای دو آیتم مردمی هست که موضوع برنامه رو از دیدگاه مردم دنبال می کنیم.

صدری نیا با اشاره به محتوای برنامه تاکید کرد: فضای تعاملی برنامه فضایی غیر رسمی و صمیمی هست که در این فضا هم بسیاری از سوالات شخصی مطرح می شود، علاوه بر این نیز با نقدهای چالشی همراه است. 

برنامه مدیر مسئول هر هفته جمعه ها حوالی ساعت 20 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • امیر محمد مقصودی

    با سلام میخواستم گلایه ای کنم واسه اینکه توی تبلیغ برنامه تون میگین اسم های مذهبی بزارن و میگید اسم سورنا یک اسم بیخود است خواهشا اینجوری نگید شاید یکی مثل ما تو خانواده اش اسم سورنا باشه

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه