English

با حضور کارشناسان امریکایی در پرس تی وی؛

استراتژی تفرقه افکنانه ترامپ بررسی می شود

ما مردم مروری بر توئیت های جنجالی و نژادپرستانه ترامپ علیه برخی نمایندگان دموکرات به ویژه زنان سیاهپوست عضو کنگره، واکنش نمایندگان حزب دموکرات در آمریکا نسبت به این اقدام ترامپ را مورد بررسی قرار می دهد.

استراتژی تفرقه افکنانه ترامپ بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن مروری بر توئیت های جنجالی و نژادپرستانه دونالد ترامپ علیه برخی نمایندگان دموکرات به ویژه زنان سیاهپوست دموکرات عضو کنگره از جمله رشیده طلیب از میشیگان، ایلهان عمر از مینه سوتا، آلکساندریا اوکاسیو کورتز از نیوریورک و آیانا پرسلی از ماساچوست، واکنش نمایندگان حزب دموکرات در آمریکا نسبت به این اقدام رییس جمهور آمریکا را مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه همچنین با نگاهی به واکنش نمایندگان زن کنگره نسبت به این توتیت ها به واکاوی نظرات مخالفان ترامپ مبنی بر نیت تفرقه افکنانه ترامپ از اینگونه اقدامات خواهد پرداخت.

در ادامه برنامه ما مردم که میزبان کارشناسانی همچون رابرت آبل استاد دانشگاه دیابلو ولی کالج و ریچ ویتنی سیاستمدار آمریکایی است، تاکتیک های انتخاباتی ترامپ در سال 2016 و استفاده از آنها برای انتخابات سال آینده میلادی و اظهارات نانسی پلوسی ، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به توئیت های جنجالی ترامپ مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

نگاهی به طرح آمریکا مبنی بر  تشکیل ائتلاف نظامی در خلیج فارس علیه ایران نیز عنوان موضوع دیگری است که در این برنامه مورد بحث قرار خواهد گرفت. در این راستا اهداف پشت پرده تشکیل این ائتلاف نظامی در خلیج فارس و واکنش ایران در قبال تشکیل این ائتلاف بررسی خواهد شد.

برنامه «ما مردم» شنبه 29 تیر ماه ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی