English

سخنگوی شورای نگهبان:

شورای نگهبان تجدید نظری در تعریف رجل سیاسی نمی کند/شورای نگهبان نظر خاصی در ارتباط با فیلتر تلگرام ندارد

کدخدایی با اشاره شاخص های تعریف رجل سیاسی گفت: شورای نگهبان یکبار در این خصوص اظهار نظر کرد و تجدید نظری در آن نخواهد کرد و حضور زنان در انتخابات به وضعیت قوانین بعدی منوط است.

شورای نگهبان تجدید نظری در تعریف رجل سیاسی نمی کند/شورای نگهبان نظر خاصی در ارتباط با فیلتر تلگرام ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، عباسعلی کدخدایی در اولین نشست خبری سخنگویی شورای نگهبان گفت: طرح استفساریه امحال وام، لایحه حمایت از حقوق معلولان، اصلاح قانون بودجه 96 و لایحه موافقت نامه محکومان بین ایران و سریلانکا از جمله طرح ها و لوایحی هستند که عدم مغایرتشان با شرع و قانون اساسی اعلام شد.

وی درباره ایرادات کلمه ای و ترجمه ای توافقنامه پالرمو گفت: شورای نگهبان در این موارد باید دخالت کند و اشکال جدی نیست و ترجمه ها تصحیح می شود.

سخنگوی شورای نگهبان در باره طرح جامع انتخابات اظهار داشت: رئیس کمیسیون شوراها گفت کارهای کارشناسی آن تمام شده و این هفته قرار است در مجلس جلسه ای داشته باشیم تا اعلام نظر کنیم .

کدخدایی در مورد شاخص های تعریف رجل سیاسی که شورای نگهبان ارائه کرده است تصریح کرد: آنچه نظر شورای نگهبان بوده است مطرح شد و قصد بازنگری در شاخص ها آن نداریم و مورد حضور زنان در انتخابات ریاست جمهوری  باید قوانین چه وضعیتی خواهد یافت. 

وی درباره فیلتر تلگرام گفت: شورای نگهبان نظر خاصی در این مورد ندارد و اگر قانونی در این خصوص تصویب شود و به شورا فرستاده شود اعلام نظر می کند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه