English

ساعت پخش مستند سفید و سیاه اعلام شد

نخستین قسمت مستند سفید و سیاه با موضوع اعتیاد امشب 23 تیر ساعت 22:30 از شبکه 5 سیما پخش می شود.

ساعت پخش مستند سفید و سیاه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، نخستین قسمت مستند سفید و سیاه با درخصوص علل اعتیاد افراد از منظر آسیب های خانوادگی ، امشب یکشنبه (23 تیر) ساعت 22:30 از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

مریم هاشمیان تهیه کننده مستند "سفیدو سیاه"، در توضیح بیشتر گفت: این مستند با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر در ٢٦قسمت ٣٠ دقیقه ای تهیه و تولید شده است . در این مستند سوژه ها واقعی هستند و ما قصد داریم دلایل اعتیاد این افراد را از منظر آسیب های تربیتی و ناهنجاری های خانوادگی این افراد بررسی و کنکاش کنیم .

هاشمیان ادامه داد: همانطور که خانواده رکن مهم پرورش افراد و اولین بستر شکل گیری هویت اجتماعی و فردی آدمهاست ، متاسفانه خواسته یا ناخواسته ، در بسیاری موارد خود این کانون اولیه ، منشاء بروز آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد است .

تهیه کننده سیاه و سفید اضافه کرد : دراین مستند ١٥ دقیقه از برنامه رابا سوژه ی واقعی همراه شده و سرگذشت زندگیش را از زبان خودش می شنویم وسپس بخش هایی از زندگی فرد را به صورت نمایشی می بینیم . همان بخش هایی که نقاط اساسی سقوط او به سمت اعتیاد بوده است .

مستند سفید و سیاه کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که حمید رضا غفارزاده کارگردانی آن را به عهده دارد .این مستند یکشنبه و سه شنبه ساعت 22:30 و جمعه های هرهفته ساعت 21:3٠ از آنتن شبکه  پنج سیما پخش می شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مهدی

    یعنی یکیشون میشناختم معتادیعنی دروغگوبازم دروغ اخه هنوزادم نشده

  • هرکی بیادهرچی بگه پخش میکنیدچرت پرت میگه قسمت ۵شماهمش دروغ بامن تماس بگیربگم حقیقتو

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه