English

فیلم سینمایی گل نساء کاندیدای بهترین فیلم در جشنواره آرت شد

فیلم سینمایی گل نساء در بخش فیلم‌های بلند، کاندید بهترین فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آرت HKFAIFF در کشور هنگ کنگ شد.

فیلم سینمایی گل نساء کاندیدای بهترین فیلم در جشنواره آرت شد

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم سینمایی گل نساء به کارگردانی ستار چمنی‌گل و فیلمنامه ویدا صالحی با نقش آفرینی سعید داخ ، یگانه رجبی، علی محمد رادمنش، ساقی زینتی، مسعود محمدی و ویدا عمویی؛ در تازه ترین حضور بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران، در بخش فیلم‌های بلند، کاندید بهترین فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آرت HKFAIFF در کشور هنگ کنگ شد. 

فیلم سینمایی «گل نساء» که تا کنون با 30 حضور بین‌المللی در جشنواره‌های جهانی و کسب بیش از 15 جایزه در رشته‌های مختلف؛ در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آرت هنگ کنگ، با فیلم‌هایی از کارگردانان کشورهای آلمان، آرژانتین، سوئیس، انگلیس، اتریش، آمریکا، هنگ کنگ، بنگلادش و ترکیه برای کسب جایزه بهترین فیلم، به رقابت می‌پردازد.

در مراسم اختتامییه این جشنواره که با حضور فیلمسازان و کاندیداهای انتخاب شده در روز  16تیر ماه جاری (7 جولای 2019) برگزار می‌شود؛ جوایز خود را به برگزیدگان رشته‌های مختلف اهدا خواهد کرد.  

جشنواره بین‌المللی فیلم «آرت» هنگ کنگ با نمایش آثار سینمایی از فیلمسازان و هنرمندان نوظهور از سراسر جهان در ژانرهای مختلف با هدف الهام بخشیدن، ایجاد انگیزه و کشف استعدادهای جدید در عرصه فیلمسازی «آرت»؛ توسط انجمن هنر فیلم هنگ کنگ HKFAA برگزار می‌گردد. 

فیلم سینمایی «گل نساء» در آخرین حضور بین‌المللی خود، روز 8 اردیبهشت ماه امسال (28 آوریل 2019) در بخش رقابتی فیلم‌های سینمایی یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل بیرمنگام بریتانیا به نمایش درآمد و از طرف اعضای هیئت داوران بخش فیلم‌های اول این رویداد سینمایی، نشان «الماس» Diamond بیرمنگام به زوج هنرمند کردستانی ویدا صالحی و ستار چمنی‌گل رسید. همچنین محمد فکوری فیلمبردار جوان ایرانی این فیلم؛ جایزه بهترین فیلمبرداری این جشنواره را برای مدیریت فیلمبرداری «گل نساء» دریافت کرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه