English

مرگ یک توریست در هنگ کنگ

خبرگزاری فرانسه از سقوط پنجره یکی از هتل های هنگ کنگ به پیاده رو مجاور آن خبر داده که موجب کشته شدن یک توریست چینی و زخمی شدن یک تن دیگر شده است.

مرگ یک توریست در هنگ کنگ

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز دوشنبه(1 بهمن ماه)، پنجره یکی از هتل های هنگ کنگ هنگامی که یکی از خدمه هتل در حال تمیز کردن آن بود از طبقه 16 سقوط کرد و در پیاده رو مجاور هتل که یکی از شلوغ ترین پیاده روهاست فرود آمد.  این اتفاق، منجر به مرگ یک توریست چینی شد. یک نفر دیگر نیز جراحت های جزئی برداشته است. 

پلیس روز دوشنبه خدمتکار هتل را دستگیر کرد با این حال در روز سه شنبه(2 بهمن ماه) وی را به طور مشروط آزاد کرد. این حادثه موجب شده تا مردم از سقوط پنجره های آسمان خراش های هنگ کنگ هراسان باشند. مقام های هتل از گفتگو با خبرگزاری فرانسه امتناع کرده اند با این حال تعهد داده اند تا با مقام های مسوول همکاری کنند.

نام هتلی که مسوول این سانحه بود، هتل میرا عنوان شده است. هتل میرا در سال 2013 برای اولین بار سر زبان ها افتاد. در آن سال، ادوارد اسنودن پیمانکار اسبق سازمان سیا به این هتل پناه برد و از آنجا به جنجال آفرینی علیه ایالات متحد آمریکا پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه