English

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با سریالی ۳۰ قسمتی

رئیس مرکز سیمافیلم گفت: با مهران مدیری توافق اولیه بر سر ساخت یک سریال 30 قسمتی انجام شده است. البته برنامه دورهمی هم امیدواریم هرچه زودتر روی آنتن برود که جزئیات بیشتر آن را شبکه نسیم اعلام خواهد کرد.

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با سریالی 30 قسمتی

به گزارش خبرگزاری موج، حسین کرمی رئیس مرکز سیمافیلم درباره حضور دوباره مهران مدیری به عنوان کارگردان و ساخت سریال توسط سیامک انصاری و سیدجواد رضویان گفت: با مهران مدیری توافق اولیه بر سر ساخت یک سریال 30 قسمتی انجام شده است. البته برنامه دورهمی  هم امیدواریم هرچه زودتر روی آنتن برود که جزئیات بیشتر آن را شبکه نسیم اعلام خواهد کرد. از طرفی دیگر امیدواریم ساخت این سریال 30 قسمتی هرچه زودتر مهیای تصویربرداری و ساخت بشود تا بعد از مدت‌ها کار دیگری به عنوان کارگردان سریال تلویزیونی، مردم از مهران مدیری ببینند.

وی افزود: سیامک انصاری و جواد رضویان پروژه‌ای تعریف کردند و در حال نگارش هستیم و برآورد تولید آن نیز تعیین شد. نام موقت این سریال نیوجرسی است. ماجرای این سریال به بلوک‌های سیمانی شهرداری‌ها برمی‌گردد که جلوی مغازه‌هایی می‌گذارند مالیات و عوارض نمی‌دهند. دغدغه اصلی این سریال، مسائل شهری است و نباید مشکلی پیش نیاید هرچه زودتر جلوی دوربین برود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه