English

کارت پرواز در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود

فیلم سینمایی کارت پرواز که آخرین ساخته مهدی رحمانی است پیش از این در جشنواره‌های خارجی معتبری به نمایش درآمده و اکنون در حال آماده‌سازی برای اکران در سینمای ایران است.

کارت پرواز در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود

به گزارش خبرگزاری موج، بهمن کامیار تهیه‌کننده فیلم سینمایی کارت پرواز به کارگردانی مهدی رحمانی از اکران آن در آینده ای نزدیک در گروه سینمایی هنر و تجربه خبر داد.

بهمن کامیار تهیه‌کننده فیلم سینمایی کارت پرواز ساخته مهدی رحمانی با اعلام اینکه این فیلم به زودی در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود، گفت: پس از مصائبی که بر این فیلم از زمان جشنواره فیلم فجر تاکنون بر ما گذشته، اکنون در حال آماده‌سازی فیلم برای اکران در گروه هنر و تجربه هستیم تا هرچه زودتر کارت پرواز برای تماشای مخاطبان این اثر که مدت‌هاست جویای سرنوشت اکران فیلم هستند، آماده شود.

کامیار اضافه کرد: علاقه‌مندیم که تماشاگر فیلم را با آگاهی و بدون هیجان‌های کاذب که متاسفانه در فضای تبلیغات سینمایی رواج یافته است، برای دیدن انتخاب کند و به نتیجه بازخورد آن هم خوشبین هستیم.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی کارت پرواز  آمده است: ندا برای حل بحران مالی‌اش، تصمیم گرفته که با بلعیدن مواد مخدر به ترانزیت آن روی بیاورد، اما این کار برایش خطراتی در پی دارد.

منصور شهبازی، ندا جبرائیلی ، محمدعلی نجفی ، اصغر رفیعی جم، شیرین یزدانبخش، طلا معتضدی، علی کلانتری و امین قوامی بازیگران «کارت پرواز» هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: مهدی رحمانی، نویسنده: امیر عربی، مهدی رحمانی و بابک میرزاخانی، مدیرفیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین: محمدرضا موئینی، آهنگساز: بابک میرزاخانی، طراح صحنه و لباس: ویدا روشنی، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، طراح جلوه‌های بصری: امیر سحرخیز، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، تهیه‌کننده: مهدی رحمانی و بهمن کامیار.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه