English

واکنش محسن هاشمی به اتهام قتل شهردار سابق تهران

رییس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اتفاقات اخیر روی داده در خصوص "نجفی" به مزاح گفت‌: این موضوع مردانه است و وقتی خبرنگاران خانم رفتند برایتان توضیح می‌دهم.

واکنش محسن هاشمی به اتهام قتل شهردار سابق تهران

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی ،  رییس شورای اسلامی شهر تهران  با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این که  امروز (یکشنبه‌ 12 خرداد) بحث ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه پر خطر روی میز بررسی شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت، اظهار کرد: این موضوع مربوط به سال ۹۵ است که بعد از حادثه پلاسکو اعضای شورای تهران  قبلی مصوبه‌ای در خصوص ایمن سازی ساختمان‌های بلند مرتبه ارائه کردند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که در این دوره نیز به مصوبه قبلی تاکید و مقرر شد که شهرداری تهران در مورد ایمن سازی ساختمان‌های بلند مرتبه لایحه‌ای بیاورد، در این باره خاطر نشان کرد: برای این که لایحه جامع تر باشد آن را به سه کمیسیون ارجاع دادیم که با این که بررسی‌های زیادی بر روی آن انجام شده بود، اما نتوانست نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر تهران را جلب کند و اعضا به کلیات آن رای مخالف دادند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با بیان این که کار سخت شد چرا که حالا باید لایحه به شهرداری باز گردد، در این باره توضیح داد: باید لایحه به شهرداری بر گردد با ترکیب جدید برای بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر تهران بیاید.

هاشمی در مورد ناآرامی‌های اخیر در شرکت بهره‌برداری مترو نیز با بیان این که هر گونه اختلال در سیستم حمل و نقلی مترو  با دو و نیم میلیون سفر در روز پسندیده نیست، یادآور شد: شهرداری می بایست در مورد این گونه مسائل روشنگری می‌کرد تا نگذارد تبعات این اخبار کذب و شایعات موجب بروز مشکلاتی شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پی ادغام شرکت "شهربان " و "حریم بان" در یگان انتظامی و اعلام این موضوع به سازمان‌ها و شرکتها  که موجب شد برخی‌ها در حفاظت از مترو دچار نگرانی‌هایی شوند، خاطر نشان کرد: این نگرانی ها کم کم دامنه دار شد و سبب بروز مشکلات و ناآرامی‌هایی شد، بهتر بود که در همان زمان اطلاع رسانی های لازم صورت می گرفت.

وی در مورد سرانجام برگزاری انتخابات شورایاریها با اشاره به این که اساسنامه در فرمانداری در حال‌ بررسی است، گفت‌: امروز پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت و به نظر می‌رسد که در جلسه هفته‌ آینده این مهم در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم در مورد آیین‌نامه‌ اجرایی برگزاری انتخابات  به جمع بندی برسیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در واکنش به اتفاقات اخیر روی داده در خصوص "نجفی" به مزاح گفت‌: این موضوع مردانه است و وقتی خبرنگاران خانم رفتند برایتان توضیح می‌دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه