English

در خبرگزاری موج عنوان شد:

نصرت میرعظیمی ساکن طبقه دوم می شود

میرحامد (نصرت) میرعظیمی از حضورش در یک فیلم جدید به عنوان نقش اصلی خبر داد.

نصرت میرعظیمی ساکن طبقه دوم می شود

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، میرحامد (نصرت) میرعظیمی بازیگر تلویزیون و تئاتر که به دلیل حضور در سریال هایی همچون دودکش و سر دلبران برای مخاطبان تلویزیون شناخته شده است، با حضور در خبرگزاری موج از حضورش در فیلم «طبقه دوم» خبر داد.

نصرت میرعظیمی در مورد داستان این فیلم که با نویسندگی و کارگردانی کریم رجبی تولید می شود گفت: این فیلم روایت گر قصه جوانی است که در حوزه موسیقی فعالیت می کند و در مجالس می خواند. در این میان، عاشق یک دختر پولدار شده است که پدرش مخالف ازدواج آنها است. آنها عقد می کنند و به دنبال محلی برای سکونت می گردند که با بودجه ای که دارند یافتن جای مناسب برایشان سخت می شود. از طرف دیگر داستان طلبه ای را داریم که چون ضمانت فردی را کرده که به دلیل بیماری نیازمند است و مجبور به پرداخت وجه چک می شود. برای اینکار اقدام به اجاره منزلش می کند.

وی افزود: اما املاکی محله به این طلبه می گوید برای اینکه ما بتوانیم کار اجاره دادن را تسریع کنیم باید برای مدتی خلع لباس کرده و در محل تردد کنید. در ادامه پوریا (پسر موزیسین) مستاجر آن طلبه می شود و ادامه ماجرا... .

این بازیگر با تاکید بر اینکه به دلیل روایت دو داستان موازی، این فیلم بازیگران اصلی دارد اما نقش اول و دوم نه، افزود: من در این فیلم نقش پوریا را بازی می کنم و نقش مقابلم (همسرم) را شهرزاد کمال زاده ایفا می کند و نقش طلبه را امیرحسین صدیق و خاطره حاتمی هم نقش همسرش را بازی خواهند کرد.

وی در مورد این که این اثر در چه مرحله ای قرار دارد گفت: طبقه دوم آخرین مراحل پیش تولید خود را پشت سر می گذارد و از هفته آینده تولید آن آغاز خواهد شد.

این بازیگر در مورد اینکه این فیلم در کجا به نمایش در می آید گفت: ظاهرا هنوز به طور قطع تصمیم گرفته نشده که برای رسانه تولید می شود یا سینما و طی صحبت هایی که با کارگردان کرده ام گفته اند که اگر ساختارش از کیفیتی برخوردار باشد که باب میل ارشاد باشد، شاید حتی نمایش سنمایی هم داشته باشد.

به گفته میرحامد میرعظیمی سایر عوامل این فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان:کریم رجبی، تهیه کننده:علیرضا بیاتی و احسان حاجی صفری، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، تدوین:فرشاد خدایی، مدیر صدابرداری:داوود قلی پور، طراح گریم:جلال امیری مرند، دستیار اول و برنامه ریز: مهدی جوادی مقدم، طراح صحنه و لباس:کریم رجبی، مدیر تولید: احسان حاجی صفری، بازیگران: امیرحسین صدیق، شهرزاد کمال زاده، خاطره حاتمی، نصرت میر عظیمی، فرج گل سفیدی، بهروز پیروزیان و سید مهرداد ضیایی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه