English

موج گزارش می دهد؛

فیلم سینمایی ناصر ناصرپور به زودی وارد مرحله پیش تولید می شود

فیلنامه اثر سینمایی بلند ناصر ناصرپور با موضوعی اجتماعی به پایان رسیده و این پروژه، در آینده نزدیک وارد پیش تولید خواهد شد.

فیلم سینمایی ناصر ناصرپور به زودی وارد مرحله پیش تولید می شود

به گزارش خبرگزاری موج، مراحل پایانی فیلمنامه نویسی اثر سینمایی ناصر ناصرپور به پایان رسیده و این پروژه سینمایی به زودی وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.

این اثر سینمایی در ژانر اجتماعی است و قرار است طی ماه های آینده و با حمایت بخش خصوصی آماده تولید شود.

داستان فیلم، روایت سفر علمی چند جوان ایرانی به یکی از استان‌های مرکزی کشور است که در این سفر، با چالش هایی روبرو می شوند.

ناصرپور که کارشناس ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است، هم اکنون در مقطع دکتری پژوهش هنر این دانشگاه مشغول به تحصیل است و عضویت در انجمن کارگردانان و انجمن مستند­سازان خانه سینما، حضور در بخش مسابقه بیش از 60 جشنواره بین ­المللی فیلم در داخل کشور و بیش از 50 جشنواره بین­ المللی فیلم خارج از کشور، از جمله کشورهای آمریکا، فرانسه، ایتالیا، برزیل، فنلاند، روسیه، بلژیک، نروژ، جمهوری چک، آفریقای جنوبی، مصر و ... از جمله موفقیت های چند ساله اوست.

حضور در بخش مسابقه 3 دوره جشنواره بین­ المللی فیلم فجر، کسب بیش از 17 جایزه از جشنواره ­های ملی و بین­ المللی از جمله جایزه جهانی بهترین فیلم از جشنواره بین المللی HORSKYCH برای فیلم"سپید مثل زغال"(کشور اسلواکی)، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم کوتاه"ویزیت"، دیپلم افتخار بهترین مستند از هفتمین جشنواره فیلم کوتاه سینمای جوان برای فیلم"مدرسه ما"، دیپلم افتخار بهترین تدوین از هفتمین جشنواره فیلم کوتاه سینمای جوان برای فیلم"ویزیت"، لوح تقدیر بهترین فیلم از چهارمین جشنواره فیلم دانشجویان کشور برای فیلم" گژگ"، دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه از چهاردهمین جشنواره روستا برای فیلمنامه "سپید مثل زغال"، دیپلم افتخار بهترین مستند از جشنواره فیلم سوادآموزی برای فیلم" آ- ب – پ"، دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه از جشنواره منطقه ­ای سینمای جوان برای فیلمنامه " آمین"، دیپلم افتخار بهترین فیلم تجربی از جشنواره سراسری وارش برای فیلم" سرزمین"، لوح افتخار بهترین فیلمنامه از جشنواره منطقه­ای سینمای جوان برای فیلمنامه"ویزیت"، دیپلم افتخار بهترین تحقیق و پژوهش از هشتمین جشنواره فیلم کوتاه در بخش سرزمین زیبای من برای فیلم" فرسنگ­‌ها سنگ" نیز از جمله جوایز دریافتی این هنرمند نام آشنا است.

این در حالی است که ناصر ناصرپور، طی چند دهه فعالیت حرفه ای و سینمایی، در جشنواره­ های بین­ المللی فیلم خارج از کشور نیز درخشیده است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 - Rouen Nordic film festival 2007 (France)

 -Tampere International short film festival 2005 (Finland)

 - Moscow International mountain film festival 2004 (Russia)

 - Ann Arbor  International film festival 2003 (USA)

 - Durban International film festival 2002(South Africa)

 - Kathmandu International mountain film festival 2002

 - Zlin International film festival for children and youth 2002(Czech Republic)

 - Sao Paulo International film festival 2002 (Brazil)

 - Kasseler Documentary film and video festival 2006(Germany)

 - EUROPEN SHORT FILM BIENNLE LUDWIGSBURG 2005

 - Festival Der Nationen, Kino Ebensee 2008 ) Austria(

 - INDIA International film festival for children 2011

 - Sofia International short film festival 2012(Bulgaria)

 - International FICTS festival Milan 2009 (Italy)

 - Oslo films from the south festival 2010 (Norway)

حال باید ماند و دید ناصر پور در تازه ترین اثر سینمایی خود که یک فیلم سینمایی بلند است، قصه چند جوان ایرانی در سفر به یکی از استان های مرکزی کشور را چگونه از قاب دوربین، روایت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه