English

ایرج راد در گفت و گو با موج؛

محمد مطیع را از اداره تئاتر می شناختم/ او مشکل قلبی داشت

ایرج راد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در گفت و گو با موج، از مرحوم محمد مطیع و عمری فعالیت هنری او گفت.

محمد مطیع را از اداره تئاتر می شناختم/ او مشکل قلبی داشت

ایرج راد بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون در واکنش به انتشار خبر درگذشت محمد مطیع، به خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: داستان دوستی من و زنده یاد محمد مطیع به اداره تئاتر بر می گردد.

راد، افزود: او عضو گروه تئاتر مردم به سرپرستی آقای عزت الله انتظامی و آقای علی نصیریان بود و کارهای شاخصی در تئاتر، تلویزیون و سینما انجام داد. من و او در بسیاری آثاری که در سنگلج و شهرهای مختلف کشور اجرا می شد با یکدیگر همکاری کردیم و او با بازی قدرتمندش همواره نشان می داد که بازیگری تاثیرگذار است.

این بازیگر پیشکسوت، تاکید کرد: محمد مطیع هنرمند قابل و شایسته ای بود و جایگاه ویژه ای داشت. نقش های مختلفی که به او محول می شد را به بهترین شکل ممکن ایفا می کرد. او دارای یک استعداد خاص بود و سبک بازیگری خودش را داشت.

ایرج راد، تصریح کرد: ایشان مدتها پیش به سوئد مهاجرت کرد، البته به ایران هم می آمد و کارهایی انجام می داد. همین چند وقت پیش در کار آقای ورزی با هم کار می کردیم. لذا برای من تاسف بار است چرا که منتظر بودم او را دوباره ببینم، اما نشد.

راد، افزود: محمد مطیع با اینکه مشکل قلبی داشت و یکبار تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفته بود اما سعی می کرد که همیشه فعالیت کند ولی حدود یکی 2 سال اخیر تنها شده بود و این تنهایی او را آزرده می کرد.

این بازیگر پیشکسوت، گفت: سعی داشتیم تا او به ایران بیاید. قرار هم بر این شد که برگردد اما او در تنهایی چشم از جهان فروبست تا ما را در غمی عمیق فرو ببرد.

ایرج راد، افزود: درگذشت محمد مطیع ضایعه اسفناکی است، علی ایحال از خداوند متعال می خواهم تا روح او را شاد و آرام گرداند.

گفتنی است محمد مطیع بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و بازیگر نقش وزیر اعظم در سریال افسانه سلطان و شبان، ساعاتی پیش از تحویل سال 1398، در سن 75 سالگی در گوتنبرگ سوئد، درگذشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه