English

رییس موزه فلسطین در گفت و گو با خبرگزاری موج:

میزبان یک جشنواره و دو نمایشگاه هستیم/ همزمانی نقاشی کودکان و آثار برگزیده جشنواره ملی عکس آب

حسن زاده گفت: همه این آثار از منتخبین و برگزیدگان جشنواره آب هستند که به دلیل کمبود جا در دو طبقه اکران شده اند و ما میزبان یک جشنواره با دو نمایشگاه شده ایم.

میزبان یک جشنواره و دو نمایشگاه هستیم/ همزمانی نقاشی کودکان و آثار برگزیده جشنواره ملی عکس آب

مریم حسن زاده رییس موزه هنرهای معاصر فلسطین به خبرنگار تجسمی خبرگزاری موج در مورد احتمال استقبال از نمایشگاه منتخبین چهارمین جشنواره ملی عکس آب گفت: اصولا استقبال از نمایشگاه عکس، خوب است. اینموزه هم خود را در عرصه هنرهای تجسمی به خوبی معرفی کرده و مخاطب نسبتا خوبی دارد، بنابراین پیش بینی می کنیم که این نمایشگاه هم قطعا مخاطب خاص خود را دارد، ضمن اینکه از دو بخش تشکیل شده که تجربه جدید محسوب می شود.

وی تشریح کرد: در یک طبقه ما شاهد اکران عکس های منتخب چهارمین جشنواره ملی عکس آب هستیم و در طبقه دیگر نقاشی های کودکان با موضوع آب را به نمایش گذاشته ایم. در واقع نمایش نقاشی کودکان در کنار آثار منتخب یک جشنواره ملی با موضوعی واحد، تجربه جدیدی در این جا است.

حسن زاده این نمایشگاه را زیبا توصیف کرد و گفت: همه این آثار از منتخبین و برگزیدگان جشنواره آب هستند که به دلیل کمبود جا در دو طبقه اکران شده اند و ما میزبان یک جشنواره با دو نمایشگاه شده ایم. برای خود ما هم نقاشی کودکان جالب توجه شده چرا که با آثاری زیبا و فضایی خاص روبرو هستیم.

وی کیفیت آثار نمایشگاه عکس آب را خوب توصیف کرد و گفت: به هر حال وقتی از میان شش هزار عکس 60 فریم عکس انتخاب می شود و جشنواره از دبیر و داوران شناخته شده ای برخوردار است، غیر از این هم نمی توان انتظار داشت. ضمن اینکه بر خی از آثار راه یافته به این نمایشگاه، در جشنواره هایی همچون فجر هم حائز موفقیت هایی شده اند.

رییس موزه هنرهای معاصر فلسطین  در مورد زمان بازدید از این نمایشگاه گفت: علاقمندان می توانند تا 20 اسفندماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 18 و پنج شنبه ها از ساعت 10 تا 15 برای بازدید مراجعه کنند و در روزهای تعطیل رسمی این موزه هم تعطیل است.

وی در مورد تمیدید زمان برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه توسط یونسکو و سازمان آب برگزار شده و ما تنها میزبان آن هستیم. در صورتی که مخاطب خاص یا استقبال زیادی داشته باشیم و با توافق طرفین، احتمال تمدید این نمایشگاه وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه