English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد؛

٨١ اثر به چهارمین دوسالانه نقاشی گیلان رسید/ فرصت شرکت در جشنواره تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تمدید مهلت شرکت جشنواره، از ارسال ٨١ اثر توسط ٢١ هنرمند تجسمی استان به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

٨١ اثر به چهارمین دوسالانه نقاشی گیلان رسید/ فرصت شرکت در جشنواره تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فیروز فاضلی با اعلام این خبر افزود: با درخواست تعدادی از هنرمندان تجسمی استان، مهلت شرکت در چهارمین دوسالانه نقاشی گیلان و ارسال الکترونیک آثار تا پانزدهم آبان‌ماه ٩٧ تمدید شد.

١٠ لغایت ١٦ آذرماه ٩٧ زمان برپایی نمایشگاه

وی ادامه داد: بر همین اساس، زمان ارسال اصل آثار انتخاب شده به ٣٠ آبان و زمان برپایی نمایشگاه نیز به ١٠ لغایت ١٦ آذرماه ٩٧ منتقل شد.

فاضلی یادآور شد: چهارمین دوسالانه نقاشی گیلان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و‌ انجمن هنرهای تجسمی استان، با هدف ایجاد بستر مناسب برای بروز و ظهور خلاقیت‌های هنری و ایجاد ارتباط هنری بین هنرمندان، معرفی آخرین دستاوردهای هنر نقاشی و استعدادیابی و شناسایی هنرمندان جوان و فعال گیلانی برگزار می‌شود.

داوری نهایی جشنواره همزمان با برگزاری نمایشگاه انجام خواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این جشنواره با موضوع و تکنیک آزاد برگزار می‌شود، افزود: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر پنج اثر برای دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی با اشاره به اینکه داوری نهایی جشنواره همزمان با برگزاری نمایشگاه انجام خواهد شد، تصریح کرد: شرکت در این جشنواره برای عموم نقاشان آزاد است و علاقمندان جهت مشاهده فراخوان، ثبت نام و ارسال تصویر آثار باید به پرتال اطلاع رسانی این اداره‌کل به نشانی https://gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه