English

برپایی نمایشگاه نقاشی خط زهرا بهرامی در گالری مژده

نمایشگاه «خط بافته هایی از خیال» از آثار زهرا بهرامی عصر جمعه سوم شهریور در گالری مژده افتتاح می شود.

برپایی نمایشگاه نقاشی خط زهرا بهرامی در گالری مژده

به گزارش خبرگزاری موج، زهرا بهرامی در جدیدترین آثار خود با هنر نقاشی خط به سراغ طرح هایی از گلیم رفته و آنها را روی بوم به ثبت رسانده است که به گفته وی نوعی گرامی داشتن اصالت های ایرانی و طرح های شناخته شده این هنر کهن است. بهرامی در این باره گفت: همیشه به  گلیم‌ بافی علاقه وافر داشته ام اما هیچگاه موفق به انجام آن نشدم. حالا این هنر را در قالب نقاشی خط و روی بوم خلق کرده ام.

در این نمایشگاه ۱۸ اثر در قطع ۹۰ در ۹۰ ارائه می شود که همه با تکنیک مرکب، اکریلیک و ترکیب مواد روی بوم پدید آمده اند و نقوش و فرم های فراموش شده گلیم بافی کهن را بازآفرینی کرده است.

زهرا بهرامی متولد ۱۳۶۱ نمایشگاه های متعددی در اندونزی، مسکو و داغستان روسیه و گالری های معتبر داخلی داشته و در رزومه اش رتبه اول جشنواره سراسری کوثر در رشته نقاشی خط و برگزیده شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز دیده می شود.

نمایشگاه آثار زهرا بهرامی جمعه سوم شهریور در گالری مژده افتتاح می‌شود و تا ۱۰ شهریورماه همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی