English

رقص روی شیشه از امروز در شبکه نمایش خانگی

آئین افتتاحیه سریال رقص روی شیشه برگزار شد.

رقص روی شیشه از امروز در شبکه نمایش خانگی

به گزارش خبرگزاری موج، آئین افتتاحیه سریال رقص روی شیشه  به کارگردانی مهدی گلستانه با حضور بازیگران و عوامل این سریال در پردیس کورش برگزار شد. سریال رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه در 26 قسمت تولید شده است که تاکنون 60 درصد از آن آماده پخش است و از امروز 29 بهمن ماه  به شکل گسترده در شبکه نمایش خانگی که توسط شرکت تصویر دنیای هنر به صورت فیزیکی و سامانه پخش آنلاین مودیک توزیع آن انجام می‌شود.

همچنین به جهت دسترسی هرچه بهتر مخاطبین در سامانه پخش آنلاین مودیک شرایطی فراهم شده است تا سریال با دو زیرنویس فارسی و انگلیسی در کلیه قسمت‌های سریال در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

در این مراسم مهتاب کرامتی، بیتا فرهی، حامد کمیلی، همایون ارشادی، هدی زین‌العابدین، جواد یحیوی، ابوالفضل میری، صفر کشکولی، نورا هاشمی، طلا معتضدی، نگین معتضدی، حمیدزرگرنژاد، مهدی گلستانه، یاسر بختیاری (یاس) و مهدی دارابی، مهدی مقدم و… حضور داشتند.

مراسم رونمایی از این سریال به دلیل ازدحام و شلوغی جمعیت در دو سالن به شکل همزمان برگزار و قسمت اول این سریال برای حضار به نمایش درآمد که با استقبال خوب مخاطبان همراه شد.

مهدی گلستانه کارگردان این اثر طی سخنانی کوتاه گفت: این پروژه حاصل زحمت ۱۸۰ نفر به شکل مستقیم و ۵۰۰ نفر به شکل غیرمستقیم است. امیدوارم سریال "رقص روی شیشه" را دوست داشته باشید و مبلغ سینه به سینه آن باشید. همچنین به مردم توصیه کنید که نسخه اصلی این سریال را بخرند، چرا که برای تولید آن افراد بسیاری زحمت کشیده‌اند.

او ادامه داد: اگر حمایت سرمایه‌گذار و اسپانسر نبود قطعاً ما اینجا نبودیم.

سریال رقص روى شیشه  داستانى عاشقانه را در بسترى اجتماعى روایت مى‌کند که فیلمنامه آن را طلا معتضدى براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى به نگارش در آورده است.

در خلاصه داستان رقص روی شیشه این فیلم آمده است: رعنا و یغما زندگی خوب و عاشقانه‌ای دارند اما زندگیشان را سایه رازهایی که پنهان کرده‌اند تهدید می‌کند و همین  پنهانکاری ماجراهای هولناکی را برایشان رقم می‌زند.

بهرام رادان ، مهتاب کرامتی ، امیر آقایى، مهرداد صدیقیان، میترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری، بیتا فرهى، سحر قریشی، همایون ارشادى، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب، عیسی یوسفی پور، سیاوش چراغی‌پور، ابوالفضل میری، جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، عباس توفیقی، هانی صالحی، پانته‌آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، دلساکریم زاده، احسان سعادتی، دانیال کریمی‌، مریم نصرتی، دنیا انبیر و حسین شمس رضوی در این مجموعه به ایفاى نقش پرداخته‌اند.

این سریال توسط شرکت تصویر دنیای هنر و سامانه پخش آنلاین مودیک دوشنبه‌ها وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. هم اکنون قسمت اول در دسترس مخاطبین قرار گرفته است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه