English

در نشست رسانه‌ای جان دار عنوان شد:

برائت از سیدمحمد امامی در نشست جان دار/ فاطمه معتمدآریا و باران کوثری چه کردند

در نشست خبری فیلم سینمایی جان دار اعلام شد فاطمه معتمدآریا و باران کوثری قراردادشان را منوط به نبود سرمایه گذاری سیدمحمد امامی منعقد کرده اند.

برائت از سیدمحمد امامی در نشست جان دار/ فاطمه معتمدآریا و باران کوثری چه کردند

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، نشست خبری فیلم جان دار با حضور حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری کارگردانان و نویسندگان، کامران مجیدی تهیه کننده و حامد بهداد و علی شادمان بازیگران و دیگر عوامل فیلم وبدون حضور فاطمه معتمدآریا و باران کوثری با اجرای فرزاد حسنی در پردیس ملت سینمای رسانه جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

فاطمه معتمدآریا و باران کوثری در این نشست حضور نداشتند البته فاطمه معتمدآریا در پیامی صوتی که برای اهالی رسانه در سالن نشست پخش شد، از بازی در این فیلم ابراز خوشحالی کرد.

در بخشی از نشست یکی از خبرنگاران نظر کامران مجیدی تهیه کننده جان دار را درباره فیلمسازی با پول کثیف و استفاده از مبالغ صندوق ذخیره فرهنگیان که توسط سیدمحمد امامی دریافت شده، پرسید که وی گفت: این سوال به نظر من بی اخلاقی است اما باید بگویم که ۵۰ درصد سرمایه فیلم توسط خودم و ۵۰ درصد دیگر توسط علی اسدزاده که از سال ۸۷ سرمایه گذار بوده و مورد اطمینان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، برای فیلم صرف شد.

حامد بهداد دیگر کسی در نشست بود که مورد خطاب خبرنگار قرار گرفت و به همین دلیل او نیز گفت: من بابت بازی در فیلم بهمن قبادی سوال و جواب های بسیاری را پاسخ دادم که فکر می کنم این نوع موضوعات به بازیگر ارتباطی ندارد. در ابتدا برای یک بازیگر، فیلمنامه ارسال می شود و من اقرار می کنم از مسایل اقتصادی و روابط پیچیده و پنهان بی خبر هستم و صرفا از خواندن فیلمنامه لذت می‌برم.

هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری جان دار نیز در واکنش به این سوال گفت: در ابتدا برای ساخت یک فیلم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرمی در اختیار افراد قرار می دهد که مشخصات سرمایه گذار نیز در آن موجود است و وقتی عوامل به فیلم اضافه می شوند اولین سوالی که می پرسند این است که آیا فیلم پروانه ساخت دارد؟ بنابراین لازم نیست بازیگر یا دیگر عوامل به صورت جداگانه راجع به سرمایه گذار با موارد مشکوک او سوال کنیم چون مورد تایید وزارت ارشاد است. 

احسان وحید مدیر تولید جان دار که در این نشست و زمان پاسخ به این سوال ساکت بود، در پایان نشست و ناگهان درباره این موضوع گفت: لازم است برای حل ابهام این خبرنگار بگویم، فاطمه معتمدآریا و باران کوثری قبل از انعقاد قراردادشان، از ما قرارداد سرمایه‌گذاری خواستند و مطمئن شدند که سیدمحمد امامی سرمایه‌ ای در این فیلم نگذاشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه