English

برگزاری چهارمین دورۀ جشنواره ملی عکس آب

آثار چهارمین جشنواره ملی عکس آب در 10 استان اکران می شود.

برگزاری چهارمین دورۀ جشنواره ملی عکس آب

به گزارش خبرگزاری موج، چهارمین دورۀ جشنواره ملی عکس آب همزمان با تهران در استان های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد، خوزستان، خراسان رضوی، گیلان و آذربایجان شرقی به مدت یک هفته برگزار می شود. علاوه بر این، نمایش آثار برگزیدۀ این جشنواره در تابلوهای محیطی شهر تهران ، تابلوهای ایستگاه‌های مترو و در محل پل طبیعت نیز در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. نشست با کارگردانان سینما، نشست های تخصصی با عکاسان و ورکشاپ هایی ویژه اقشار مختلف در این مدت 7 روز با شعار  آب برای همه  برگزار می شود.

این جشنواره با همکاری مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و اتاق آب ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و کمیسیون ملی یونسکو در ایران، اسفندماه97 برگزار می شود 

گفتنی است؛ بر پایه تقویم جشنواره، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، سه‌شنبه۳۰ بهمن ماه اعلام شده و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هم در تاریخ 13 اسفندماه ۱۳۹۷ همزمان با همایش بزرگداشت روز ملی آب است.

هنرمندان برای اطلاع از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه مراجعه نمایند. همچنین جهت هر گونه سؤال و مشکل احتمالی می توانند با ایمیل دبیرخانه در ارتباط باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی