English

کتابخانه ملی ایران میزبان نشست منطقه‌ای یونسکو

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با همکاری دفتر منطقه ای و کمیسیون ملی یونسکو اقدام به برگزاری نشستی با حضور روسای کمیته ملی حافظه جهانی کشورهای منطقه کرده است.

کتابخانه ملی ایران میزبان نشست منطقه‌ای یونسکو

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، این نشست منطقه ای که در روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه سال جاری در محل این سازمان برگزار خواهد شد، پذیرای مهمانانی از کشورهای هند، پاکستان، قزاقستان، ازبکستان، ترکمنستان، ترکیه و آذربایجان خواهد بود.

سخنرانان اصلی این نشست، اشرف بروجردی، مشاور رئیس جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، استرکوئیش لاروش، رییس دفتر منطقه‌ای یونسکو در ایران و سعدالله نصیری قیداری، دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو خواهند بود.

همچنین خانم رزالین راسل، رئیس کمیته ملی حافظه جهانی استرالیا و مشاور برنامه حافظه جهانی یونسکو، خانم میساکو، مشاور بخش ارتباطات دفتر منطقه‌ای بانکوک و عارف نوشاهی، نسخه‌شناس پاکستانی به طور ویژه در این نشست حضور خواهند داشت.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی حافظه جهانی در ایران شناخته می‌شود و تاکنون ۹ اثر از ایران به واسطه پیگیری‌های این سازمان در حافظه جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی