English

رونمایی از کتاب مجموعه خصوصی لیلی گلستان

چهارم بهمن از کتاب تازه لیلی گلستان با عنوان مجموعه خصوصی لیلی گلستان رونمایی می شود.

رونمایی از کتاب مجموعه خصوصی لیلی گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، نشر چشمه و موسسه هوم آیین رونمایی و جشن امضای این کتاب را که در برگیرنده نقاشی، عکس و مجسمه های مجموعه خصوصی لیلی گلستان است را عصر چهارم بهمن در  مجتمع سام سنتر برگزار می کنند. 

لیلی گلستان در این باره گفت: "تصمیم گرفتم مجموعه هنرهای تجسمی ام را کتاب کنم. تا به حال در ایران هیچ مجموعه داری آثارش را در قالب کتاب نمایش نداده است. با خیلی ها صحبت کردم که بیایید همه این کار را بکنید، خیلی ها گفتند ما دوست نداریم مردم بدانند ما چه چیزهایی داریم. این حرف برایم خیلی عجیب بود. به نظرم مردم باید بدانند که سهراب سپهری، زنده رودی و سایر هنرمند های مهم، چه کارهای دیگری کرده اند که هنوز کسی ندیده است. این کارها در خانه من است و دیده نشده و فقط کسانی که به خانه ام آمدند این ها را دیده اند. باید همه این آثار را ببینند. من فکرکردم حتما این کار را انجام بدهم. بالاخره  با نشر چشمه وارد صحبت شدم و این اتفاق افتاد. خیلی با من  همراهی کردند و واقعاً درست و حرفه ای رفتار شد. "

گلستان با اعلام اینکه در این کتاب 133 کار چاپ شده است افزود : این کتاب دو مقدمه دارد، یکی مقدمه خودم و یکی مقدمه دکتر مجابی که خیلی جذاب نوشته اند و  تاریخ مجموعه داری در ایران را روایت کرده اند."

مدیر گالری گلستان وجه تشخص دیگری از این کتاب را اینگونه شرح دهد:" مشخصه جالب این کتاب این است که من برای هر اثر یک یادداشت چند خطی نوشته ام."

آیین رونمایی و جشن امضای کتاب" مجموعه خصوصی لیلی گلستان " عصر پنجشنبه چهارم بهمن ساعت 16 تا 20 در مجتمع سام سنتر واقع در الهیه، خیابان فرشته، طبقه اول، موسسه هوم برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه