English

حسین محب اهری درگذشت/تشییع پیکر این بازیگر مرحوم فردا صبح

حسین محب اهری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که از مدتی پیش با بیماری سرطان غدد لنفاوی دست و پنجه نرم می‌کرد، در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

حسین محب اهری درگذشت/تشییع پیکر این بازیگر مرحوم فردا صبح

به گزارش خبرنگار سینمایی موج، حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، طی سالهای اخیر با روحیه ای مثال زدنی درگیر مبارزه با بیماری جان فرسای سرطان بود و چندین نوبت دوره های درمانی مختلفی را تجربه کرد. این هنرمند فقید، در حالی که چندی پیش با مساعد شدن شرایط جسمی از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مرخص شده و روند درمان بیماری را با استراحت در منزل سپری می‌کرد، صبح روز دوشنبه (۲۵ دی ماه) به دلیل وخامت بیماری دوباره در بیمارستان بستری شد و حوالی ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه (۲۶ دی) ماه بر اثر ایست قلبی، علیرغم تلاش پزشکان دار فانی را وداع گفت.

بنابر اعلام اعضای خانه تئاتر  تشییع پیکر این هنرمند فقید، فردا پنج شنبه 27 دی ماه 1397 انجام می شود که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد.

محب اهری در یک نگاه

محب اهری اواسط آذرماه امسال پس از طی کردن دوره اول درمان و با بهبودی نسبی به صحنه تئاتر برگشته بود اما به دلیل ضعف جسمانی و شدت یافتن بیماری اواخر آذرماه دوباره در بیمارستان بستری شد.

وی همچنین طی ما های گذشته در سریال محکومین 2 و فیلم های سینمایی خداحافظ دختر شیرازی به کارگردانی افشین هاشمی و زهرمار با کارگردانی جواد رضویان به ایفای نقش پرداخته بود که باتوجه به راه یابی این فیلم به بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ، قطعا جای خالی این هنرمند در این دوره جشنواره تاسف برانگیز خواهد بود.

حسین محب اهری همچین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی همچون محله برو بیا، سربداران، محله بهداشت، بوعلی سینا، باجناق‌ها، مختارنامه، تبریز در مه، پایتخت ۲، خوب، بد، زشت، دردسرهای عظیم ۲، معمای شاه، بیمار استاندارد، علی‌البدل، شب عید و… به ایفای نقش پرداخته است.

وی از پیشکسوتان عرصه کارگردانی و بازیگری تلویزیون، سینما و تئاتر بود و در بیش از 27 فیلم سینمایی، بیش از 50 اثر تلویزیونی چندین تئاتر حضور داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • fereshteh

    روحش شاد یادش گرامی

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه