English

قرعه کشی جدول اکران جشنواره فیلم فجر انجام شد/اختصاص سانس اول به فیلم های مستند، انیمیشن و کوتاه

مراسم قرعه کشی جدول نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره (سینمای رسانه) با حضور نمایندگان آثار در پردیس سینمایی ملت از دقایقی پیش آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

قرعه کشی جدول اکران جشنواره فیلم فجر انجام شد/اختصاص سانس اول به فیلم های مستند، انیمیشن و کوتاه

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، مراسم قرعه کشی جدول نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره (سینمای رسانه) با حضور نمایندگان آثار در پردیس سینمایی ملت از دقایقی پیش آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

محمد سلوکی مجری مراسم به سینماگران و اهالی رسانه که صبح چهارشنبه نوزدهم دی ماه در پردیس ملت برای قرعه کشی جدول نمایش فیلم‌ها در سینمای اهالی رسانه حضور یافتند، خوش آمد گفته و مراسم قرعه کشی سانس اول اکران ها که به فیلم های انیمیشن، کوتاه و مستند اختصاص یافته با همراهی و همکاری اهالی رسانه آغاز شد.

گرچه اختصاص سانس اول به این آثار مورد انتقاد مهدی بخشی کارگردان فیلم کوتاه خانه ای برای تو که در جشنواره فیلم حقیقت هم سه جایزه موسیقی، کارگردانی و تهیه کنندگی را دریافت کرده بود، واقع شد. این کارگردان معتقد بود که نمایش آثار در سانس اول با اقبال کم خبرنگاران مواجه خواهد شد و این سانس در واقع یک سانس بدون مخاطب خواهد بود.

در ادامه، سعید الهی کارشناس سینما، قرعه را به نام فیلم  پویانمایی بنیامین کشید و این فیلم با قرعه محسن عنایتی کارگردان فیلم دوشنبه پانزدهم بهمن ماه در سانس اول اکران خواهد شد.

پس از آن امیرحسین اشرفی از دبیران و خبرنگاران باسابقه، قرعه را به نام فیلم های کوتاه کشید و براساس قرعه محمد کارت و سوگل رضوانی از سازندگان فیلم کوتاه قرعه روز نمایش فیلم های کوتاه در روز چهارشنبه 17 بهمن سانس اول درآمد.

علی افشار از سردبیران و خبرنگاران باسابقه سینما نفر بعدی بود که قرعه را به نام فیلم تمام چیزهایی که جایشان خالی است به کارگردانی زینب تبریزی برداشت که براساس قرعه ای که زینب تبریزی کشید این فیلم پنج شنبه هجدهم بهمن ماه در سانس اول پخش خواهد شد.

شاهین امین از سردبیران و منتقدان برجسته سینما، قرعه انیمیشن آخرین داستان را از گوی درآورد و براساس قرعه اشکان رهگذر کارگردان این فیلم، این انیمیشن در تاریخ پنجشنبه 11 بهمن سانس اول به نمایش درخواهد آمد.

جلیل اکبری صحت منتقد و مدیر روابط عمومی اسبق جشنواره و فیلمساز، قرعه پویانمایی شب آفتابی را کشید و روز نمایش این فیلم بر اساس قرعه علی مدنی کارگردان این اثر، سیزدهم بهمن سانس اول خواهد بود.

محمدصادق لواسانی قرعه را به نام فیلم مستند دلبند کشید و با قرعه الهه نوبخت تهیه کننده فیلم، این اثر یکشنبه 14 بهمن سانس اول به نمایش درخواهد آمد.

قرعه نت های مسی یک رویا را مجید توکلی خبرنگار دیروز و فیلمساز امروز کشید و رضا فرهمند زمان نمایش فیلم را پانزدهم بهمن سانس اول تعیین کرد.

زهرا چخماقی از خبرگزاری صدا و سیما با نقد های آتشینش در بیست و سی قرعه «بهارستان، خانه ملت» را کشید و بابک بهداد قرعه زمان نمایش فیلم را به تاریخ جمعه دوازدهم بهمن ماه کشید.

قرعه خانه ابری برای تو را هوشنگ حسینی خبرنگار باسابقه درآورد و شامحمدی تهیه کننده این فیلم به روی سن آمد و قرعه زمان نمایش این فیلم را به چهارشنبه 10 بهمن سانس اول کشید.

الهام حسامی قرعه نمایش فیلم های بخش سودای سیمرغ را کشید و اسم فیلم قصر شیرین را از گوی درآورد. بازیگر کودک فیلم رضا میرکریمی نیز سانس سوم جمعه دوازدهم بهمن را تعیین کرد.

یک حاشیه: در این زمان برای دقایقی برق سالن قطع شد که بلافاصله این مشکل فنی حل شده و مراسم ادامه یافت.

در ادامه مراسم ، مهدی خرمدل از خبرنگاران و دبیران باسابقه و مستندساز جدید قرعه فیلم معکوس را کشید و محمد خوشنام سرمایه گذار این فیلم قرعه سانس چهارم چهارشنبه دهم بهمن را برای نمایش این فیلم کشید.

هادی داداشی از روزنامه نگاران حوزه سینما قرعه فیلم جان‌دار را کشید و حسین امیری دوماری و پدرام پورامینی کارگردان‌های این فیلم پنجشنبه هجدهم بهمن سانس سوم را برای نمایش این فیلم انتخاب کردند.

پوریا ذوالفقاری منتقد سینما قرعه فیلم حمال طلا را کشید و تورج اصلانی کارگردان این فیلم قرعه سانس دوم روز یکشنبه بیست و یک بهمن را برای نمایش این فیلم از گلدان بیرون کشید.

تورج اصلانی کارگردان فیلم حمال طلا: خیلی خوشحال و امیدوارم که فیلم ها در جشنواره امسال بدرخشند و ما هم خیلی خوشحالیم از شرکت در جشنواره.

علی رستگار از روزنامه‌نگاران خوش‌ذوق قرعه فیلم مردی بدون سایه را بیرون کشید و براساس قرعه کریمی مجری طرح این فیلم سانس چهارم دوشنبه پانزدهم بهمن ماه برای نمایش این فیلم انتخاب شد

رها رستمی دختر محمدرضا رستمی روزنامه‌نگار فقید قرعه فیلم دیدن این فیلم جرم است! را بیرون کشید و  محمد شفاپور نماینده فیلم قرعه سانس دوم سه‌شنبه شانزدهم بهمن را برای این فیلم مشخص کرد

محمد صابری قرعه فیلم «شبی که ماه کامل شد» را کشید و با قرعه محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده، این فیلم یکشنبه چهاردهم بهمن در سانس چهارم به نمایش درخواهد آمد

شهنام صفاجو قرعه فیلم درخونگاه را کشیده و منصور سهراب‌پور تهیه کننده قرعه پنجشنبه یازدهم بهمن سانس چهارم را برای این فیلم کشید.

اکبر عبدالعلی‌زاده منتقد و روزنامه‌نگار باسابقه قرعه فیلم «خون خدا» را کشید و مرتضی علی عباس میرزایی سانس دوم یکشنبه چهاردهم بهمن را برای نمایش این فیلم تعیین کرد.

علی علایی منتقد باسابقه قرعه فیلم قسم را از گوی بیرون آورد و الهام غفوری تهیه‌کننده این فیلم سانس چهارم پنجشنبه هجدهم بهمن را برای نمایش این فیلم کشید.

بهمن عبداللهی روزنامه نگار بعدی بود که قرعه فیلم غلامرضا تختی را کشید و محمدرضا منصوری مجری طرح این فیلم قرعه سانس دوم چهارشنبه دهم بهمن را برای نمایش این فیلم مشخص کرد.

امیرحسین غضنفری عکاس قرعه فیلم ماجرای نیمروز2؛ رد خون را کشید و سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سانس آخر روز آخر جشنواره یکشنبه بیست و یکم بهمن را برای نمایش این فیلم کشید.

پرستو فرهادی روزنامه‌نگار، قرعه فیلم سال دوم دانشکده من را کشید و براساس قرعه مسعود ردایی و رسول صدرعاملی تهیه‌کننده و کارگردان، این فیلم در سانس سوم چهارشنبه دهم بهمن به نمایش درمی‌آید.

در ادامه این مراسم، مازیار فکری ارشاد منتقد باسابقه سینما قرعه فیلم «بنفشه آفریقایی» را بیرون آورد و علیرضا شجاع‌نوری تهیه‌کننده سانس دوم پنجشنبه یازدهم بهمن را برای نمایش این فیلم از گوی بیرون کشید.

خدایار قاقانی، خبرنگار، منتقد و مستندساز نام فیلم آشفتگی را از گلدان بیرون کشید و فریدون جیرانی تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم سانس اول روز یکشنبه بیست و یکم بهمن را برای نمایش این فیلم مشخص کرد.

محمد کلهر روزنامه‌نگار قرعه فیلم یلدا را بیرون کشید و ارسنجانی جانشین مجری طرح و بهناز جعفری بازیگر این فیلم به روی سن آمدند و بهناز جعفری قرعه سانس دوم دوشنبه پانزدهم بهمن را برای نمایش این فیلم از گلدان بیرون کشید.

در ادامه مراسم قرعه کشی جدول اکران فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، فریبرز گلبن از منتقدن باسابقه سینما قرعه تیغ و ترمه را کشید و براساس قرعه علی قائم‌مقامی تهیه‌کننده، این فیلم در سانس سوم پنجشنبه یازدهم بهمن به نمایش درخواهد آمد.

رضا منتظری خبرنگار قرعه جمشیدیه را کشید و یلدا جبلی کارگردان و محمدصادق آذین تهیه‌کننده به روی سن آمدند و بر اساس قرعه محمدصادق آذین، این فیلم در سانس سوم دوشنبه پانزدهم بهمن به نمایش درمی‌آید.

در این بخش از مراسم، آذر معماریان همسر علی معلم که برای قرعه کشیدن روی سن آمده بود در سخنانی گفت: خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها چهره های شیرین سینماگران را می بینم می‌خواهم از دست اندرکاران خواهشی کنم که لطفا به فکر یک کاخ مناسب جشنواره پس از سی و هفت سال باشند. آذر معماریان و امید معلم همسر و فرزند زنده‌یاد علی معلم قرعه فیلم متری شش و نیم را کشیدند و سیدجمال ساداتیان سانس دوم چهارشنبه هفده بهمن را برای نمایش این فیلم تعیین کرد.

پس از آن علیرضا مرادی از خبرنگاران باسابقه حوزه سینما قرعه فیلم مسخره‌باز را کشید و ماهان حیدری جانشین تهیه‌کننده سانس دوم شنبه سیزدهم بهمن را برای نمایش این فیلم مشخص کرد.

علیرضا مجمع خبرنگار و منتقد سینما قرعه فیلم پالتو شتری را کشید و مهدی علی‌میرزایی کارگردان این فیلم سانس چهارم سه‌شنبه شانزدهم بهمن را برای نمایش این فیلم کشید.

امیرحسین مکاریانی قرعه فیلم طلا را کشید و  ساداتیان به نمایندگی از عوامل سانس سوم یکشنبه چهاردهم بهمن را برای نمایش این فیلم تعیین کرد.

اکرم محمدی روزنامه‌نگار نام فیلم بیست و سه نفر را کشید و  براساس قرعه مجتبی فرآورده تهیه‌کننده فیلم، سانس سوم روز شانزدهم بهمن برای نمایش این فیلم مشخص شد.

بشیر جعفری روزنامه‌نگار نام فیلم  سمفونی نهم را بیرون کشید و زینب تقوایی تهیه‌کننده این فیلم سانس چهارم روز جمعه دوازدهم بهمن را برای نمایش این فیلم تعیین کرد.

کامران ملکی منتقد باسابقه سینما نام فیلم سرخپوست را کشید و براساس قرعه نیما جاویدی کارگردان این فیلم، سانس چهارم چهارشنبه هفدهم بهمن ماه برای نمایش این فیلم مشخص شد. 

کامران ملکی که برای قرعه کشی فیلم‌ها روی سن حاضر شده بود در سخنانی گفت:  تشکر می‌کنم از همه هنرمندان و رسانه‌ها که سینمای ایران را به مردم معرفی و حمایت می‌کنند. هنرمندان و فیلمسازان با همه سختی و مشکلاتی که گریبان‌گیر جامعه است هنوز فیلم می‌سازند و سعی می‌کنند تنور هنر را گرم نگه دارند.

در ادامه این مراسم محمدرضا مقدسیان منتقد سینما، نام فیلم زهرمار را از گوی بیرون کشید و سیدجواد رضویان کارگردان و جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم به روی سن رفتند و براساس قرعه سیدجواد رضویان سانس چهارم شنبه سیزدهم بهمن برای نمایش این فیلم تعیین شد.

این منتقد که برای قرعه کشی به روی سن فراخوتنده شده بود در سخنان کوتاهی گفت: امیدوارم فرصتی فراهم شود سال آینده ما و خبرنگاران در کنار فیلمسازان فیلم ببینیم.

جواد رضویان: افتخار من است که در جمع فرهیخته سینما هستیم و یادی کنیم از زنده یاد ناصر انتظاری.

جواد نوروزبیگی: مهمترین نکته این است که دور هم فیلم ببینیم و لذت ببریم از کنار هم فیلم دیدن امیدوارم حال خوب از ما دریغ نشود.

سحر قناعتی خبرنگار قرعه فیلم ناگهان درخت را بیرون کشید و مهدی معزی به نمایندگی از عوامل به روی سن رفت و قرعه سانس دوم جمعه دوازدهم بهمن را برای نمایش این فیلم از گلدان بیرون کشید.

مریم قربانی نیا روزنامه‌نگار نام فیلم سونامی را بیرون کشید و میلاد صدرعاملی کارگردان و علی سرتیپی تهیه‌کننده این فیلم قرعه سانس دوم پنجشنبه هجدهم بهمن را برای نمایش این فیلم مشخص کردند.

مریم واحدی روزنامه‌نگار به روی سن  رفت و ایده اصلی آخرین قرعه مانده در گلدان را کشید و آزیتا موگویی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم هم سانس سوم چهارشنبه هفدهم بهمن را برای نمایش این فیلم تعیین کرد.

از جمله سینماگران و منتقدان شرکت کننده در این مراسم، رسول صدرعاملی، فریدون جیرانی، مسعود ردایی، یلدا جبلی، جواد نوروزبیگی، میلاد صدرعاملی، الهام غفوری، جواد رضویان، محمدرضا منصوری، علی قائم مقامی، سیاووش حقیقی، محمود گبرلو، مازیار فکری ارشاد، مجید توکلی، مجید توکلی، جلیل اکبری صحت، بابک بهداد، محمد رسول اف، اشکان رهگذر، مرتضی علی عباس میرزایی و سیاووش اسعدی بودند.

بر این اساس جدول کامل نمایش آثار در سینمای رسانه به شرح زیر است:

جدول کامل برنمامه نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از 10 تا 22 بهمن ماه 1397 همزمان با سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه