English

داریوش فرهنگ به سلام آقای مدیر پیوست

داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی و ایوب آقاخانی مقابل دوربین علیرضا توانا در مجموعه تلویزیونی سلام آقای مدیر قرار گرفتند.

داریوش فرهنگ به سلام آقای مدیر پیوست

به گزارش خبرگزاری موج، مجموعه تلویزیونی سلام آقای مدیر ۴۰ درصد از تصویربرداری سکانس‌های خود را به پایان رسانده و تدوین آن به صورت همزمان در حال انجام است. این مجموعه به سفارش سیما فیلم و برای جمعیتِ مخاطب خانواده و نوجوان تولید می‌شود و قرار است پاییز ۹۸ از شبکه دو سیما روانه آنتن شود. تصویربرداری این مجموعه در لوکیشن خانه اربابی در حوالی میدان انقلاب به پایان رسیده و گروه در حال حاضر مشغول تصویربرداری پلان‌های مربوط به بیمارستان خیریه عمل در حوالی زعفرانیه است.

در این مجموعه بازیگران بسیاری چون داریوش فرهنگ ، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، روزبه حصاری، ایوب آقاخانی، سمند جاهدی، اتابک نادری، ارسلان قاسمی، سوگل طهماسبی، سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، وحید نفر، محسن بهرامی، دانیال نوروش، پوریا ایمانی، پوریا رستمی، محمد مختاری، فریبا جدیکار، نیکی مظفری، سولماز نادری، شیدا یوسفی، بهناز بستان دوست و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «سلام آقای مدیر» آمده: شخصیت محوری این مجموعه فردی به نام امیرعلی صدر است که به مدیریت دبیرستانی گماشته می‌شود که همه آن را تبعیدگاه می‌نامند. او که به علت فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد خیلی زود درمی‌یابد برای جلوگیری از تعطیلی مدرسه نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش آموزان، همکاران و اهالی محل است. کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد ولی با تلاش او و مسئولیت پذیری همگانی به باز ماندن درهای مدرسه می‌انجامد. مجموعه دارای قصه‌ای دنباله‌دار است اما در هر قسمت به طور ویژه داستان زندگی یکی از دانش آموزان نیز تعریف می‌شود.

بخشی از عوامل تولید این مجموعه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: علیرضا توانا، تهیه کننده: منوچهر شاهسواری، مدیر تصویربرداری: عارف نامور، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، برنامه ریز و مدیر تولید: احمد ساکت، طراح گریم: الهام صالحی، طراح صحنه و لباس: سید محسن آهنگرانی، تدارکات: کرم چیلان و رسول سید حاتمی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • alizare197

    یکی از بهترین و هنرمندانه ترین چهره در تاریخ سینمای ایران دارد
    حرفهای نافذ و پرمعنا

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی