English

نمایشگاه تائو در گالری فردا برگزار می شود

گالری روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه تائو در گالری فردا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، در نمایشگاه تائو آثاری از الناز کاظم‌تاش روی دیوار گالری فردا خواهد رفت که ترکیبی از رنگ‌ها و خطوط هندسی است.

این هنرمند در این نمایشگاه آخرین آثار خود را به نمایش خواهد گذاشت که همگی آن‌ها آبستره، انتزاعی و ترکیبی هوشمندانه و خلاقانه از طبیعت و فضای شاعرانه زندگی است. در نمایشگاه تائو ۲۵ اثر از این هنرمند روی دیوارهای گالری فردا خواهد رفت.

در استیتمنت نمایشگاه تائو آمده است: حس و حال گمشده‌ها را دارم. درون رنگ‌ها غرق می‌شوم. بی‌آنکه قضاوتم کنند، به درد دل‌هایم گوش می‌دهند. با سکوتشان فریادها می‌زنند و همپای دل من بر روی بوم‌ها به رقص در می‌آیند. نمی‌دانم که چرا وقتی صحبت از رنگ می‌شود، بی‌هیچ درنگی یاد ضرب المثل معروف می‌افتم که از کودکی همیشه شنیده‌ام، «فلانی رنگ عوض می‌کند. خیلی دیر و سخت متوجه رنگ عوض کردن آدم‌ها شدم و هر طور خواستم بفهمم که چه ارتباطی میان رنگ و آدم است، نتوانستم درک کنم. رنگ! اولین چیزی که چشم انسان به آن توجه می‌کند و اثری طولانی روی افراد می‌گذارد ولی چطور می‌توان رنگ‌هایی را که در آنها صبوری، صداقت و وفاداری موج می‌زند را به گرگ‌های انسان‌نما متصل کرد. رنگ‌هایی که دلنوازانه بر چشم می‌نشینند و به دل پیام می‌رسانند همانند دیدن غروب آفتاب در یک روز پاییزی - قرمز، سبز، طلایی- در حالی که گاهی نگاه کردن به آدمها تلخ است.

و اما حکمت و حقیقت رنگ‌ها چیست؟ این را شما باید ببینید. راهی که در اصل آن طور که دوست دارید می‌بینید و این بر اساس ذهن و طبیعت شماست. بعضی از مردم در رنگ‌ها مشکلاتشان را می‌بینند، بعضی دیگر هراس و ترس، بعضی دیگر دوست داشتن و صداقت، بعضی دیگر آرزوها ورویاهایشان را و شاید بعضی‌ها هیچ! آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که به چه می‌اندیشید؟ چه عقیده‌ای دارید؟ از کجا آمده‌اید؟ و یا تفکر شما برگرفته از خانواده، دوستان و معلمتان است؟ و یا اینکه خود را در سادگی و بی‌تفاوتی رها کرده‌اید، با طبیعت هماهنگ شده‌اید و می‌خواهید دنیا را به تسخیر درآورید!؟»

این نمایشگاه از ۲۳ آذرماه تا ۲۹ این ماه در گالری فردا برپا می‌شود و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک ۲ مراجعه کنند. گالری روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه