English

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در شب موسیقی/ویولن نوازی و خوانندگی علی تجویدی در تلویزیون

با حضور علی ترابی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مانی جعفرزاده در شب موسیقی، مدیریت اجرایی موسیقی کشور بررسی می شود.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در شب موسیقی/ویولن نوازی و خوانندگی علی تجویدی در تلویزیون

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در دهمین قسمت از برنامه شب موسیقی از مجموعه شب های هنر، یکشنبه شب رضا مهدوی میزبان علی ترابی مدیر کل جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مانی جعفرزاده موزیسین می شود و با آنها در خصوص مدیریت اجرایی موسیقی کشور به گفتگو می پردازد.

در بخش گزارشی برنامه این هفته، عباس عبدالهی نوازنده پیانو و مدرس، زیبا جواهری نوازنده پیانو و مدرس و غلامرضا رضایی خواننده و مدرس سوالات خود را در خصوص مدیریت موسیقی با  علی ترابی مطرح می کنند و مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استودیو برنامه به آنها پاسخ میدهد.

در بخش ناشنیده های برنامه شب موسیقی، این هفته علی تجویدی نوازنده ویولن و سه‌تار، آهنگساز، پژوهشگر و نویسنده به خوانندگی و اجرای موسیقی می پردازد.

آیتم چهل سالگی با موضوع سالن های اجرای موسیقی بعد از انقلاب اسلامی و گزارشی از تاریخچه مدیریت موسیقی از پنج هزار سال قبل تا کنون از دیگر بخش های برنامه است.

شب موسیقی یکی از برنامه های شب های هنر است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یک شنبه شب ها ساعت 23 به طور زنده، از شبکه چهار سیما پخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه