English

همایش بین المللی سینما در عصر دیجیتال

برنامه روز اول نخستین همایش بین المللی سینما در عصر دیجیتال به دبیری روح الله حسینی اعلام شد.

همایش بین المللی سینما در عصر دیجیتال

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از ستاد خبری همایش بین المللی سینما در عصر دیجیتال، نخستین همایش بین المللی سینما در عصر دیجیتال به دبیری روح الله حسینی با مجموع 20 سخنرانی، 6 پنل و 3 کارگاه تخصصی درباره ماهیت سینما در این دوران و شیوه های نوین قصه گویی و روایت داستان و جایگاه مخاطبان سینما در این عصر، از فردا دوشنبه ۲۱ آبان به مدت ۳ روز در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران آغاز به کار خواهد کرد.

مراسم افتتاحیه نخستین همایش بین المللی سینما در عصر دیجیتال صبح فردا دوشنبه ۲۱ آبان ساعت ۹ صبح با حضور محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی، روح الله حسینی دبیر این همایش و مدیرعامل مدرسه ملی سینما و منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما آغاز می شود.

در نخستین روز از برگزاری نخستین همایش بین المللی سینما در عصر دیجیتال نیکولاس رامبز نویسنده و نظریه پرداز سینما به عنوان نخستین سخنران درباره مبحثی با عنوان رمان های تجربی و سینمای دیجیتال، واکاوی یک ارتباط صحبت می کند. مونیکا مانگانلی طراح صحنه و متخصص جلوه های ویژه نیز با موضوع روابط مبتنی بر تجربه و مهارت بین سینما و هنرهای دیگر در عصر دیجیتال سخنرانی می کند.

بخش دوم از سخنرانی ها درباره مشاغل سینما در عصر دیجیتال: حرفه های گذشته و حرفه های نو است که در این راستا پرویز اجلالی جامعه شناس و پژوهشگر ارشد در حوزه مطالعات میان رشته ای با موضوع گفتمان سینمای دیجیتال، درکی نو از سینما در ایران سخنرانی می کند و آخرین سخنران در نخستین روز از این همایش جان جاست است که درباره ترکیب نقاشی و سینما برای خلق محتوای تصویری مدرن صحبت می کند.

همچنین در روز نخست از همایش بین المللی سینما در عصر دیجیتال ۲ پنل تخصصی با عناوین سینما در عصر دیجیتال: پایان یا شروعی دوباره و روش های نوین داستان گویی برپا می شود و پایان بخش برنامه های روز نخست از این همایش برپایی کارگاهی با عنوان تاثیر ابزارها و شیوه های قصه گویی تعاملی رایج در بازی های ویدئویی بر سینما خواهد بود.

نخستین همایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال» از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ آبان در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران برپا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی