English

سرپرست جدید گروه فیلم و سریال شبکه سه منصوب شد

مهدی آذرپندار با حکم مدیر شبکه سه سیما به عنوان سرپرست گروه فیلم و سریال این شبکه منصوب شد.

سرپرست جدید گروه فیلم و سریال شبکه سه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سیما؛ علی فروغی مدیر شبکه سه سیما، با قدردانی از خدمات مهدی روشن روان، مهدی آذرپندار را به سمت سرپرست گروه فیلم و سریال این شبکه منصوب کرد.

تولید آثار متنوع و فاخر نمایشی با بهره گیری از همکاری هنرمندان درون و برون سازمانی از مأموریت‌های محول به سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست. به کارگیری مضامین و مفاهیم متعالی ایرانی ـ اسلامی در راستای تقویت نشاط، شادابی و امید در خانواده‌ها، به ویژه نسل جوان از دیگر موضوعاتی است که علی فروغی در حکم خود بر آن تاکید کرده است.

مدیر شبکه سه خواستار تعامل سازنده، تولید آثار ماندگار و دیدنی شد و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید تولیدات نمایشی شبکه به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابند.

گفتنی است؛ پیش از این مهدی روشن روان عهده دار مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه سه بود که چندی پیش به عنوان سرپرست فیلم و سریال سیما فیلم منصوب شد.

شایان ذکر است؛ آذرپندار فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت است. در سوابق وی فیلمنامه نویسی، عضویت در شورای فیلمنامه شبکه سه، عضویت در شورای عالی فیلمنامه سیما از ۸۹ تا ۹۱، قائم مقامی خانه تولیدات جوان صدا و سیما و فعالیت در رسانه‌های مختلف به عنوان منتقد و نویسنده به چشم می‌خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه