English

مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی برگزار شد

مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی بازیگر سینمای ایران، با حضور جمعی از هنرمندان و سینماگران برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی بازیگر سینمای ایران امروز صبح (یک شنبه 6 خرداد 97) با حضور جمعیت زیادی مردم در کنار هنرمندان‌ برگزار شد.

این مراسم در محل خانه سینما شماره ۲، واقع در خیابان وصال برگزار شد و هنرمندانی چون مسعود کیمیایی، داریوش فرهنگ، پژمان بازغی، فرامرز قریبیان، بهرنگ علوی، پولاد کیمیایی، مستانه مهاجر، علی دهکردی، محمد متوسلانی و پرویز پرستویی در این مراسم حاضر شدند.

پرویز پرستویی بازیگر سینمای ایران در این مراسم اظهار کرد: بهتر است این مراسم را به خوبی برگزار کنیم تا همه جهان بدانند ما احترام هنرمندان خود را نگه می داریم. او سپس، پای ناصر ملک مطیعی را بوسید؛ به احترام زمانی که ملک مطیعی شانه او را بوسیده بود.

مسعود کیمیایی کارگردان سینمای کشورمان هم در ادامه، بیان کرد: ناصر ملک مطیعی همواره زنده در قلب‌های ماست. همه ما برای سینمای ایران زحمت کشیده ایم. درود به همه شما عزیزان که این قدر بلند پروازانه هنرمندان خود را تشویق می کنید.

سپس، امیر علی ملک مطیعی پسر ناصر ملک مطیعی گفت: من آرزو داشتم پدرم را روی پرده سینما ببینم. پدرم همیشه از بازی کردن برای شما مردم که عاشقتان بود، لذت می برد و به سینما عشق می ورزید. من دست پرویز پرستویی را می بوسم؛ او مردانه پای پدر ایستاد. از حمایت های حجت الله ایوبی و محمد رسول صادقی (مسئولان پیشین سازمان سینمایی) هم سپاسگزارم.

در پایان، پس از اقامه نماز میت پیکر ناصر ملک مطیعی به سمت قطعه هنرمندان تشییع شد.

پیکر ناصر ملک مطیعی پس از اقامه نماز توسط حجت‌السلام آهنگران روی دوش مردم و در خیابان وصال شیرازی به قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه شد.

گفتنی است؛ ناصر ملک مطیعی چهارم خرداد ماه، در سن 88 سالگی درگذشت.

شایان ذکر است؛ مراسم ختم این هنرمند، روز سه‌شنبه ۸ خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در خیابان شریعتی برپا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه