English

رئیس صدا و سیما:

تعداد رسانه های ضد نظام از ۲۰۰ رسانه فراتر رفته است

رئیس صدا و سیما با بیان اینکه امروز جنگ دشمنان با ما حمله به افکار عمومی پایه است، افزود: تعداد رسانه های اخلال گر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضد فرهنگ ملت ایران، از 200 رسانه فراتر رفته است.

تعداد رسانه های ضد نظام از 200 رسانه فراتر رفته است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالعلی علی عسکری غروب جمعه در مراسم بهره برداری از 207 پروژه صداوسیمای مرکز گیلان اظهار کرد: اوضاع رسانه ای امروز دنیا، عادی نیست و دشمنان تهاجم و رویارویی فرهنگی را با ایران شروع کرده اند. 

وی با بیان اینکه امروز جنگ دشمنان با ما حمله به افکار عمومی پایه است، افزود: تعداد رسانه های اخلال گر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضد فرهنگ ملت ایران، از 200 رسانه فراتر رفته است.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به فعالیت صهیونیست ها در فضای مجازی و برنامه های آنان برای جوانان کشورمان گفت: البته ما با فضای مجازی مخالف نیستیم بلکه معتقدیم باید این فضا مدیریت شود.

علی عسکری تاکید کرد: باید رسانه، در تعامل با مردم، زبان مردم و همدل مردم باشد زیرا کیفیت و کار، پایان ندارد و باید به سمت آرمان ها حرکت کنیم.

وی معضل زباله و تالاب انزلی را از جمله مشکلات زیست محیطی گیلان دانست و ادامه داد: رسانه ملی و استانی در راستای حفظ محیط زیست و خصوصاً فرهنگ سازی، در خدمت مردم استان است.

علی عسکری گیلان و مازندران را زیباترین مناطق دنیا دانست و با تاکید بر لزوم حفاظت از آنها گفت: گیلان استان زرخیزی در زمینه های اقتصادی است و گردشگری می تواند به عنوان یکی از راهبردهای استان برای افزایش اشتغال جوانان باشد.

وی اضافه کرد: صادرات تولیدات کشاورزی و غذا به روسیه و اروپای شمالی اهمیت ویژه ای دارد و با توجه به اینکه روسیه سالانه حدود 40 میلیارد دلار نیازهای غذایی خود را وارد می کند، برای تحقق این راهبرد ، ایجاد اشتغال و سود دهی به استان، صدا و سیما در خدمت گیلان است.

افتتاح پروژه ساختمان جدید تولید و پخش مرکز گیلان، افتتاح استودیوی بزرگ تولید، افتتاح فرستنده های پرقدرت تلویزیونی و دیجیتال ساخت ایران و دیجیتال سازی 200 ایستگاه ماهواره ای استان از جمله پروژه هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه