English

بیانیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت راهپیمایی ٢٢ بهمن

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای عموم مردم به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را به حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن دعوت کرد.

بیانیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت راهپیمایی ٢٢ بهمن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) نقطه عطف تاریخ ساز دوران معاصر کشور عزیزمان است. آنچه که مبنای این حرکت عظیم و هویتبخش این نهضت مردمی گردید، ابتنای انقلاب بر مدار فرهنگ غنی ایرانی اسلامی این سرزمین بود. انقلاب اسلامی زمینه ساز عزت و هویت ملی شد و بیست و دوم بهمن ماه نقطه پایان تحقیر ملت از سوی استعمارگران و زورگویان و سرآغاز فصل نوین شکوفایی ایران در سایه فرهنگ دینی و ملی است. عرصه فرهنگ و هنر در دوران پس از انقلاب، نقطه وصل و انسجام بخش اقشار و اقوام مختلف این مرزو بوم بوده و هست.

اکنون و در آستانه سالروز پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی و آغاز چهلمین بهار آزادی، مدیران وکارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همگام با آحاد ملت شریف ایران با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام شهدا و با تجدید میثاق با آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید عهد با مقتدای خویش مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) در راهپیمایی غرورآفرین یوم الله ٢٢ بهمن شرکت کرده و ندای وحدت و سربلندی ایران اسلامی سر خواهند داد.

از عموم مردم عزیز کشورمان بویژه اصحاب فرهیخته فرهنگ، هنر و رسانه که همواره در روزهای سخت انقلاب یار و همراه و در پیمودن مسیر پیشرفت و توسعه کشور، پیشرو و تاثیرگذار بوده اند، دعوت می کنیم تا با حضور پرنشاط خود در این راهپیمایی ملی، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار ایران اسلامی افزوده و حماسه پر شور دیگری بیافرینند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه