English

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه از ساعت ۸ صبح محدود می‌شوند

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه از ساعت 8 صبح در روز 22 بهمن به جهت برقراری امنیت ترافیکی مشمول محدودیت‌های ترافیکی می‌گردد.

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه از ساعت 8 صبح محدود می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس پلیس راهور کرمانشاه ضمن اعلام خبر اعمال محدودیت ترافیکی مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه، ابراز داشت:  اعمال محدودیت‌های ترافیکی مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه شامل طول خیابان مدرس و مسیرهای منتهی به آن اعم از کوچه و خیابان‌های شرقی و غربی تا تقاطع بسیج محدودیت تردد و توقف اعمال خواهد شد.

سرهنگ فضل‌الله شیری ضمن تأکید بر همکاری کلیه وسایل نقلیه کرمانشاه در عدم توقف و تردد در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه، خاطرنشان ساخت: در این میان از مسیر تقاطع جوانشیر به سمت تقاطع مدرس، میدان غدیر به چهارراه مدرس، تقاطع آتش‌نشانی به سمت چهارراه بسیج ، تقاطع 17 شهریور به بلوار شهید بهشتی، تقاطع دادگستری به سمت چهارراه بسیج محدودیت‌های تردد ممکن است بنا بر ضرورت به‌صورت مقطعی اعمال شود.

سرهنگ شیری با اشاره به اینکه در معابر و کوچه‌های مرتبط با بلوار شهید بهشتی تا مسیر چهارراه بسیج محدودیت تردد اعمال می‌شود بیان کرد: البته در مسیرهای با محدودیت تردد ،خیابان‌های موازی ازجمله بنت‌الهدی به خیابان شهید اشک تلخ ،بلوار مصطفی امامی به خیابان کوهساری به‌عنوان محورهای جایگزین در نظر گرفته‌شده‌اند.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه افزود: در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه، از ساعت شش صبح فردا پارک خودرو ممنوع است اما اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۸صبح آغاز می‌شود و در این راستا خودروهای متوقف‌شده در مسیرهای راهپیمایی با ممنوعیت و محدودیت تردد به‌وسیله جرثقیل انتقال داده می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه