English

برنامه شبکه های سیما در ایام دهه فجر/ پخش سریال ستارخان از شبکه یک سیما

شبکه های سیما در ایام دهه فجر پنج سریال تامینی و یک سریال جدید را روی آنتن می برند.

برنامه شبکه های سیما در ایام دهه فجر/ پخش سریال ستارخان از شبکه یک سیما

به گزارش خبرگزاری موج به نقل روابط عمومی سیما، شبکه های سیما در ایام دهه فجر یک سریال جدید به عنوان سریال ستارخان را تدارک دیدند که از ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه یک سیما پخش می شود و پنج سریال تامینی شامل آواز در باران شبکه چهار، انقلاب زیبا شبکه افق و مجموعه های نفس و کوچک جنگلی شبکه تماشا به روی آنتن می برند و همچنین شبکه های دو و سه سیما در آخرین ماه های سال دو سریال جدید برای بینندگان خود تدارک دیده اند.

سریال ستارخان

سریال ۱۰ قسمتی «ستارخان» برشی از مجموعه ۲۷ قسمتی «ایراندخت» است. سریال «ایراندخت» روایتی تاریخی از دلاوری‌ها و پایمردی‌های ستارخان، دوستان و هم پیمانان اوست و به زندگی این بزرگ مرد تاریخ ایران می پردازد.

مجموعه «ستارخان» در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای آماده شده است و از ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه یک سیما پخش می شود. «ستارخان» روایتی از سال های پایانی زندگی این سردار بزرگ است که محمدرضا ورزی کارگردان و مصطفی شریفی تهیه کننده آن هستند.

سعید نیک پور، شکرخدا گودرزی، حسین مسافر آستانه، مسعود آب پرور، شایسته ایرانی و سام قریبیان، پندار اکبری، آرزو نبوت، علی زارع، باران زمانی، داریوش کاردان، ژرژ پطروسی، بهزاد خداویسی، رضا فیاضی، فخرالدین صدیق شریف، شهراد بانکی، حمیرا عظیمی و عزت الله مهرآوران در این سریال ایفای نقش می کنند.

موسیقی این اثر را بابک زرین ساخته و رویا میرفخرایی ترانه آن را سروده و سالار عقیلی نیز خواننده آن است.

سریال هست و نیست

سریال هست و نیست

«هست و نیست» یک ملودرام اجتماعی است که در ۳۰ قسمت  به کارگردانی حسین سهیلی زاده برای پخش از شبکه دو سیما تولید شده است. 

این سریال از شنبه ۱۴ بهمن ماه در جدول پخش شبکه دو قرار می گیرد و مخاطبان شبکه دو تا آن زمان بیننده یک سریال تامینی خواهند بود.

سریال آنام

سریال آنام

سریالی اجتماعی خانوادگی «آنام» به کارگردانی جواد افشار نیز از شنبه ۷ بهمن ماه از ساعت ۲۰:۴۵ روانه آنتن شبکه سه سیما می شود. این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید شده است. این سریال اجتماعی در ۴۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای به قلم امیر عباس پیام نگارش شده و از زندگی مادری به نام آنام می گوید که در کشاکش مسائل زندگی، خانواده و شهرش قرار گرفته است.

گلچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، علیرضا شجاع نوری، شبنم قلی خانی، فریبا متخصص، سیامک صفری، لاله مرزبان و جمعی از بازیگران آذری در این سریال حضور دارند. 

سریال تلویزیونی «آنام» از ۷ بهمن، از شنبه تا چهارشنبه هر شب از ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد و باز پخش آن ساعت ۱:۳۰ بامداد، ۹:۳۰ و ۱۴ بعدازظهر روز بعد است. پنجشنبه ها نیز خلاصه هفته سریال ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه