English

از امروز آغاز می شود؛

پخش مستند اینجا چراغی روشن است از شبکه یک سیما

مستند اینجا چراغی روشن است به کارگردانی شاهرخ کافی و تهیه کنندگی زهرا تقی ملا از امروز از شبکه یک سیما پخش می شود.

پخش مستند اینجا چراغی روشن است از شبکه یک سیما

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مستند پنج قسمتی اینجا چراغی روشن است روایتی از داستان برق رسانی به روستاهای دورافتاده استان آذربایجان شرقی به کارگردانی شاهرخ کافی و تهیه کنندگی زهرا تقی ملا از امروز از شبکه یک سیما پخش می شود.

زهرا تقی ملا تهیه کننده مستند در این باره گفت: این برنامه با معرفی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام و جاذبه های گردشگری و تاریخی استان آغاز می شود و از برق به عنوان زیرساختی برای توسعه گردشگری یاد می شود.

اینجا چراغی روشن است

وی عنوان کرد: در قسمت اول که امروز ۲۳ دی حوالی ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن می رود، شاهد عملیات برق رسانی به روستای قملو در شهرستان چاراویماق هستیم که شور و نشاط را برای اهالی این منطقه به ارمغان می آورد. 

تقی ملا در پایان گفت: زمان هر قسمت ١٢ دقیقه است که با گویندگی بهروز رضوی روایت می شود.

عوامل تولید مستند «اینجا چراغی روشن است» عبارتند از کارگردان شاهرخ کافی، تهیه کننده و پژوهشگر زهرا تقی ملا، گوینده بهروز رضوی، فیلمبردار علی احسانی، هلی شات محمد قاسمی، تدوینگر حمید برزگر، گرافیست سیدابوالفضل حسینی، نویسنده لیلا یگانه، صداگذار سیدمحمدجواد هاشمی نیا، موسیقی مسعود امیر سپهر.

مستند «اینجا چراغی روشن است» کار مشترکی از شبکه یک سیما و شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی است که هر روز حوالی ساعت ۱۸:۳۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه