English

مستند خانه آرام از شبکه یک سیما پخش می شود

مستند خانه آرام به کارگردانی محمد علی رخشانی که روایت ۳۰ سال جستجوی یک زن برای یافتن خانواده اش است امشب از شبکه یک سیما پخش می شود.

مستند خانه آرام از شبکه یک سیما پخش می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، مستند خانه آرام روایت زندگی زن رودباری است که در ۳۰ سالگی متوجه می شود متعلق به خانواده فعلی‌اش نیست و حالا با کمک همسرش به دنبال پدر و مادر واقعی اش می‌گردد.

این مستند ۴۲ دقیقه ای زندگی ساناز دوکوهکی را روایت می‌کند؛ بانویی که پس از ۳۰ سال فرزند خواندگی همچنان درجستجوی هویت خانوادگی‌اش است. ساناز که در ۳ سالگی پس از زلزله رودبار و منجیل به بهزیستی شیراز تحویل داده‌ شده است و تاکنون هم خانواده‌اش را پیدا نکرده، امیدوار است که با پخش این مستند بتواند خانواده‌اش را پیدا کند.

ساخت این مستند یک سال طول کشیده است و عوامل تولید آن عبارتند از محمد رحیمی، محمد مجلل و مهدی کریمی تصویربردار، مهدی کریمی و امیر شیرزایی صدابردار، فاطمه رسولی، محمدعلی رخشانی پژوهش، محمدعلی رخشانی تدوین و احمد افشار صداگذاری.

مستند «خانه آرام» به تهیه‌کنندگی مجید عزیزی و کارگردانی محمدعلی رخشانی، امشب چهارم دی حوالی ساعت ۲۳:۱۵ و پس از سریال «محکومین» روی آنتن خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه