English

واکنش علیرضا برازش به سخنان معاون اول رئیس‌جمهور

مدیر شبکه یک سیما به سخنان امروز معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه صداوسیما به او فرصت صحبت با مردم را نداد، واکنش نشان داد.

واکنش علیرضا برازش به سخنان معاون اول رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، در پی سخنان معاون اول رئیس‌جمهور، علیرضا برازش، مدیر شبکه یک سیما  اظهار کرد: شنبه شب برنامه «نگاه یک» به درخواست جناب آقای جهانگیری به وی اختصاص پیدا کرد، اما در آخرین ساعات معاون اول رئیس جمهور دربرنامه حضور پیدا نکرد و ما مجبور شدیم «نگاه یک» این هفته را از جدول پخش حذف کنیم. چگونگی درخواست دفتر معاون اول رییس جمهور و مذاکراتی که دراین زمینه صورت گرفته است مشخص و شفاف است و درصورت نیاز بیان خواهد شد.

او  با بیان اینکه آغوش صداوسیما همواره برای میزبانی دولتمردان و مسئولان اجرایی کشور  باز بوده و هست، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون مسئولان دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیش از دو هزار ساعت در پربیننده‌ترین ساعات میهمان برنامه‌های سازمان صداوسیما بوده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد. سازمان صداوسیما همین امروز هم آماده است در هر ساعت و برنامه‌ای که آقای معاون اول رییس جمهور بخواهد میزبان وی باشد.

به گزارش خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری صبح امروز (۱۹ دی‌ماه) در  نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که با حضور مقامات کشوری و لشکری و جمعی از فرهیختگان و اندیشمندان خارجی در سالن اجلاس سران برگزار شد، با انتقاد از عملکرد صداوسیما در مقاطع مختلف از جمله پوشش اخبار مربوط به اعتراضات اخیر در کشور، اظهار کرد: این ایام من به عنوان یکی از مسئولان کشور با وجود اینکه بسیاری از دوستان توصیه می‌کردند صحبت نکنم، به صداوسیما اعلام کردم که می‌خواهم با مردم حرف بزنم اما این رسانه بهانه‌های مختلفی از جمله مسائل فنی را مطرح کرد و این زمان به من اختصاص داده نشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه