English

داوران بخش مسابقه ایران جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

حسین محب اهری، بابک محمدی، مریم سعادت، احمد بیگلریان و رضا فیاضی نمایش‌های بخش مسابقه ایران بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک نوجوان را داوری خواهند کرد.

داوران بخش مسابقه ایران جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، پنج هنرمند شناخته شده تئاتر کشور داوری بخش مسابقه ایران بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را بر عهده دارند.

حسین محب اهری بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران و یکی از پیشکسوتان عرصه تئاتر کودک و نوجوان کشور است. بابک محمدی کارگردان و نمایشنامه نویس شناخته شده تئاتر که بیش از 95 داستان و نمایشنامه و اجرای نمایش هایی همچون  حرفه‌ای‌ها، یک کمدی غمگین ، پدر خوانده ناپلی ، مادام پی پی، پادشاه و کنیزک و ساخت فیلم‌ اسب  را در کارنامه دارد.

مریم سعادت پیشکسوت بازیگری در سینما ، تئاتر و تلویزیون و یکی از کارگردانان به نام تئاتر و به خصوص تئاتر کودک و نوجوان است. احمد بیگلریان نویسنده ، بازیگر و کارگردان تئاتر که از سال 1348 تا کنون به فعالیت در این حوزه پرداخته حدود 24 نمایشنامه و کارگردانی بیش از 35 نمایشنامه ، نوشتن 10 فیلمنامه و سریال را در پرونده کاری خود دارد. رضا فیاضی بازیگر، نویسنده، کارگردان شناخته شده کشور که از جمله هنرمندان پیشکسوت سینما ، رادیو و تلویزیون و تئاتر به شمار می رود.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 10 تا 15 آذر ماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه