English

اکران «وقتی برگشتم...» در گروه سینمایی کوروش

فیلم سینمایی «وقتی برگشتم...» به کارگردانی وحید موسائیان پاییز امسال در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

اکران «وقتی برگشتم...» در گروه سینمایی کوروش

به گزارش خبرگزاری موج، وحید موسائیان تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «وقتی برگشتم...» با اشاره به زمان اکران این فیلم گفت: قرارداد اکران فیلم وقتی برگشتم با گروه سینمایی کوروش ثبت شده است و پاییز امسال  بصورت گسترده اکران می‌شود.

فیلم «وقتی برگشتم...» با حضور رضا کیانیان، افشین هاشمی، لادن مستوفی،بیتا فرهی، رعنا آزادی ور، سروش صحت، منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب اهری، نورالدین جوادیان، سحر آربین ، و با حضور احترام برومند، در ایران، دبی و پاریس فیلمبرداری شده است.

این کارگردان که سه سال پس از اکران آخرین ساخته‌اش فیلم «فرزند چهارم» به عرصه سینما بازگشته درباره تغییر نام فیلم جدیدش این گونه توضیح می‌دهد: «فیلم وقتی برگشتم... پیش از این با نام «قشنگ و فرنگ» شناخته می‌شد اما با توجه به حال و هوای فیلم، تصمیم گرفتیم تا نام فیلم را به «وقتی برگشتم...» تغییر دهیم و وزارت ارشاد و سازمان سینمایی نیز با تغییر نام موافقت کرده‌اند.

موسائیان ادامه داد: «فیلم وقتی برگشتم... » یک فیلم عاشقانه و در عین حال خانوادگی است که قصه آن می‌تواند بخشی از زندگی هر یک از ما باشد.

عوامل فیلم وقتی برگشتم... عبارتند از:

نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: وحید موسائیان

مجری طرح و مدیرتولید : آزیتا موگویی، سرمایه‌گذار: محمد پورراد

مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین: حسن حسندوست، آهنگساز: فریدون شهبازیان، صداگذار:محسن روشن، مدیرهنری، طراح صحنه و لباس: بهزاد آدینه،صدابردار: محمد شاهوردی،چهره‌پرداز: علیرضا خورشیدی،دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مسعود میمی،عکاس: ماهور موسائیان، روابط‌عمومی: علی زادمهر، پخش از رسانه فیلمسازان مولود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی