English

رئیس مؤسسه غدیرشناسی؛

پیام تبریک رئیس مؤسسه غدیرشناسی به مناسبت آغاز هفته بسیج

آیت الله سعید شاه آبادی رئیس مؤسسه غدیرشناسی با پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس مؤسسه غدیرشناسی  به مناسبت آغاز هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سعید شاه آبادی رئیس مؤسسه غدیرشناسی با پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است.

مقام معظم رهبری: بسیج به معنى حضور و آمادگى در همان نقطه‌اى است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا له الفداء و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است.

بسیج، یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود» و «شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد» .

اگرچه دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی ترین نیروهای مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است ، اما امروزه سیره و روش آن نیروهای عظیم، تبدیل به یک تفکر شده است یعنی «تفکر بسیجی »؛ و هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تار و پود جامعه ساری و جاری باشد .

بسیج یک منظومه فکری است که درهمه عرصه های سیاسی،نظامی،اقتصادی ،علمی وفرهنگی ، نیل به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد. با تفکر بسیجی، جامعه از بن بست رها شده و به سمت تعالی رشد می نماید و هرچه این تفکر بسیجی بیشتر جلوه گر شود، مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایانتر می شود .

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و حضور این نهاد ارزشمند مردمی در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی مشهود است. بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند و اوج این پیشگامی در حادثه تلخ زلزله اخیر کرمانشاه بوده است.

هفته مبارک بسیج، فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدتها، ایثارها و مقاومتهای بسیجیان عزیز؛ اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیزمان بویژه شهدای بسیجی، فرارسیدن این ایام و همزمانی آن با حلول ماه ربیع را به همه بسیجیان غیور، بصیر و ایثارگر و همچنین به تمامی غدیرپژوهان سراسر کشور تبریک گفته و آرزو دارم در سایه عنایات امام عصر(عج) و تدابیر هوشمندانه رهبری معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته، شاهد فراگیری بیش از پیش پیام الهی و تفکر بسیجی در کشور باشیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی