English

حضور اهالی سینما در پویش روز کتابگردی

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی اعلام کرد: اهالی سینما در پویش روز کتابگردی که پنجشنبه دوم آذر برگزار می شود، شرکت می‌کنند.

حضور اهالی سینما در پویش روز کتابگردی

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی به مناسبت «روز کتابگردی» تاکید کرد هنرمندان سینما همچون سال‌های گذشته، پنجشنبه دوم آذر با حضور در کتابفروشی‌ ها و خرید کتاب، هموطنان عزیز را به حضور در این رویداد دعوت می‌کنند.

در متن این پیام آمده است:

«به نام خداوند جان و خرد

خش خش برگ‌های زرد پاییزی و نوای دل آرام کاغذهای کتب، همواره روح افزا بوده و هست.

چه مبارک است که سینما، سینماگران و هنرمندان خود را وامدار کتاب می‌دانند و به آن می‌بالند.

بخت، بسیار یارمان بوده که از دل انس و الفت با کتاب و مکتوبات وزین، در دنیایی زندگی می‌کنیم که آثار سینماگرانِ مولفِ ایران زمین محدوده جغرافیایی ایران بزرگ را درنوردیده است و شهره آفاق شده‌اند.

حضور فعال و پر مهر اهالی سینما را در سنت حسنه‌ «آیین کتابگردی» در روز پنجشنبه دوم آذر ماه که همزمان شده است با ربیع جاودانه اسوه عالم، گرامی داشته، چشم انتظار قدوم پرمهرتان برای خرید کتاب و تورقی دوباره از کتبِ کتابفروشی‌های شهر و سرزمینمان به عنوان آخرین حلقه از زنجیره صنعت نشر هستیم.

کتاب پایدارترین میراث بشر است و سینماگران ایران همچون سال‌های گذشته در هر جای ایران با دعوت از هموطنان عزیز به حضور در این رویداد از رونق کتابفروشی‌ها حمایت می‌کنند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه