English

پخش سریال لبنانی «الغالبون» از شبکه آی فیلم عربی

مجموعه تلویزیونی لبنانی «الغالبون» که پیش از این از آی فیلم فارسی با دوبله فارسی پخش شده بود در جدول پخش کانال عربی شبکه آی فیلم قرار گرفته است.

پخش سریال لبنانی «الغالبون» از شبکه آی فیلم عربی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، «الغالبون» نخستین سریال شبکه تلویزیونی المنار لبنان است که توسط این شبکه که متعلق به حزب‌الله لبنان است در دو فصل ساخته شده است و آی فیلم عربی پس از اتمام پخش فصل اول، سری دوم این سریال را به نمایش می گذارد.

مجموعه تلویزیونی «الغالبون۱» چگونگی تشکیل مقاومت حزب‌الله لبنان را از سال ۱۹۸۲ هنگام حمله اسرائیل به لبنان تا سال ۱۹۸۵ زمان عقب‌نشینی اسرائیل از شهر صور به نمایش درآورده است و بیانگر دسیسه‌ های ستمگرانی است که برای شناسایی و از بین بردن فرماندهان لبنان، نقشه می‌کشند.

باسل خطیب کارگردانی اولین فصل این سریال را بر عهده داشته است، فتح الله عمر نویسنده آن است و تصویربرداری آن بیشتر در شهرهای جنوب این کشور و بعلبک و بیروت انجام شده است.

در «الغالبون۱» بیش از ۱۰۰ بازیگر از لبنان و سوریه بازی کرده‌اند و در آن عمار شلق بازیگر لبنانی، نقش «شهید شیخ راغب حرب» را بازی می‌کند.

فصل دوم این سریال لبنانی به کارگردانی رضوان شاهین و نویسندگی فتح الله عمر، وقایع جدیدی از زندگی اهالی جنوب را پس از خروج نیروهای اشغالگر صهیونیست از صیدا و بخشی از جنوب در بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۲ را به تصویر می کشد.

سریال «الغالبون» در ۲ فصل ساخته شده است. فصل اول در ۳۵ قسمت و فصل دوم در ۴۱ قسمت از کانال عربی آی  فیلم به نمایش گذاشته خواهد شد و پس از پایان فصل اول، سری دوم این سریال روی آنتن خواهد رفت.

اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «الغالبون» چهارشنبه ۱۵ شهریور ساعت ۱۹ پخش می شود. باز پخش آن نیز در ساعت های ۷، ۱ و ۱۳ روز بعد روی آنتن می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه