English

سریال «نابرده رنج» روی آنتن شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج» با حضور کامبیز دیرباز و سام درخشانی در جدول پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است.

سریال «نابرده رنج» روی آنتن شبکه آی فیلم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج» با حضور کامبیز دیرباز و سام درخشانی در جدول پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است و مخاطبان این شبکه می توانند از یکشنبه ۱۲ شهریور ساعت ۲۱ آن را تماشا کنند.

با اتمام پخش سریال «انقلاب زیبا»، مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و محصول سال ۱۳۹۰ از یکشنبه ۱۲ شهریور از کانال فارسی این شبکه روی آنتن خواهد رفت.

ماجرای «نابرده رنج» به دهه ۶۰ و زمان جنگ ایران و عراق بازمی‌گردد و در مورد جوانی به نام اسد است که به علت قاچاق کالا به زندان افتاده و در همین حین پدرش فوت می‌کند. پس از مرگ وی دفتر خاطرات پدر به اسد می‌رسد. اسد با خواندن این دفترچه متوجه می‌شود که در روستایی با نام سلمت آباد در نزدیکی شهر پاوه، گنجی خانوادگی پنهان است و به همین سبب از زندان فرار می‌کند تا به کمک دوستش عماد با پیدا کردن گنج کمکی به خانواده خود بکند...

بازیگرانی که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند عبارت­ اند از: کامبیز دیرباز، سام درخشانی، میلاد کی مرام، سیاوش طهمورث، ثریا قاسمی، مینا جعفرزاده، سحر دولتشاهی، شیلان رحمانی، سیما مطلبی، شهرام عبدلی، حسین مهری، صدرالدین حجازی، علی اوسیوند، رزاق رادان، علیرضاصالحی و محمودرضایی.

اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی یک­شنبه ۱۲ شهریور روی آنتن می رود و تکرار آن نیز در ساعت های ۵ و ۱۳ روز بعد پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه