English

سالار عقیلی و گروهش از خیرین استقبال کردند

گروه «راز و نیاز» به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی شب گذشته دوشنبه دوم مرداد ماه از ساعت ۲۰ تا ۲۳ در ایوان شمس به استقبال خیرین و حامیان بنیاد خیریه آراسته رفت.

سالار عقیلی و گروهش از خیرین استقبال کردند

به گزارش خبرگزاری موج، در کنسرت گروه «راز و نیاز» که عقیلی و نوازندگانش اجرای آن را بر عهده داشتند قطعاتی نظیر «مرا رها مکن»، «سپید یا سیاه»، «وطنم ای شکوه پا برجا»، «هانیه»، «شکوه گل»، «نگارا»، «خوشه چین»، «گلرخ»، «خون غزل»، «وطن» و «ایران» اجرا شد.

در این کنسرت خیریه هنرمندانی همچون امین تارخ، صدیقه بنایی و لاله اسکندری حضور داشتند.

امین تارخ در آغاز کنسرت از انتشار آلبومی خبر داد که در آن دکلمه اشعار را بر عهده داشته و سالار عقیلی هم در آن به هنرنمایی پرداخته است.

سالار عقیلی با اشاره به شوق و علاقه نوازندگان در گروه «راز و نیاز» برای حضور در برنامه گفت: همان لحظه که هنرمندان گروه را در جریان قرار دادم همه با عشق و علاقه پذیرفتند و با افتخار در ایوان شمس به اجرای برنامه پرداختند.

این خواننده موسیقی ایرانی در میان دو بخش برنامه از شاعر و ترانه سرای کشورمان که سال گذشته و تنها چند روز مانده به نوروز از دنیا رفت یاد کرد و قطعه «خون غزل» را به افشین یداللهی تقدیم کرد.

در پایان این برنامه اعضای گروه «راز و نیاز» به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی از سوی خیریه آراسته تندیس هایی را به رسم یادبود دریافت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه