English

کتاب چهارم «پادشاهی جهان» در راه است

در شرایطی که «خیزش خاک» و «نفرین بیوا» از نوشته‌های نیما کهندانی از مجموعه «پادشاهی جهان» تجدید چاپ می‌شود این نویسنده از انتشار جلد چهارم این مجموعه با عنوان «رقص آتش» خبر داد.

کتاب چهارم «پادشاهی جهان» در راه است

به گزارش خبرگزاری موج، «رقص آتش» چهارمین جلد از مجموعه‌ «پادشاهی جهان» است که در ادامه‌ سه جلد قبلی این مجموعه با نام‌های «خیزش خاک»، «نفرین بیوا» و «طوفان مرگ» از سوی نشر ویدا منتشر می‌شود.

«خیزش خاک» و «نفرین بیوا» از این مجموعه اخیراً مراحل تجدید چاپ خود را پشت سر گذاشته‌اند. «خیزش خاک» جلد نخست این مجموعه پنج‌گانه در ژانر فانتزی مدرن است که با محوریت اساطیر ایران منتشر شده است و «نفرین بیوا» دومین جلد این مجموعه با محوریت اساطیر ژاپن است. «طوفان مرگ» هم سومین جلد از پنج‌گانه «پادشاهی جهان» است که پیش‌تر راهی بازار شده است.

کهندانی درباره جلد چهارم این مجموعه گفت: «رقص آتش»، داستان چهارمین مبارز، مبارزِ آتش با نام لوسیا از ایتالیا است که پیش از این با او در جلدهای قبلی آشنا شده‌ایم. لوسیا، که تجربه‌ قتل پدر و مادر خود را از سر گذرانده، حالا با چالشی بزرگ‌تر روبه‌رو است. او باید همچون همتایان خود برای نبرد علیه پادشاهی جهان آماده شود و برای این کار نیاز به آموزشِ ایزدانِ روم باستان دارد.

این نویسنده درباره شخصیت اصلی این داستان بیان کرد: لوسیا به دوران باستان، جایی که ژوپیتر ایزد در کنار ژونو حکم می‌راند، سفر می‌کند تا تحت آموزش 12 ایزدِ روم باستان قرار گیرد. آپولو، وولکان، پلوتو، نپتون، مارس، مرکوری، ونوس، دیانا، مینروا و وستا 10 ایزدی هستند که در کنار ژوپیتر و ژونو، آزمون‌های دوازده‌گانه‌ای را برای لوسیا طراحی و اجرا خواهند کرد تا وی را بیازمایند؛ اما لوسیا خبر ندارد که توطئه‌ای در میان ایزدان در جریان است، توطئه‌ای خطرناک و مهلک برای او.

او افزود: در این بین سه مبارز دیگر هم خود را برای مبارزه‌ نهایی آماده می‌کنند؛ آخرین دروازه به زودی باز می‌شود و با باز شدن آن، خطوط زمانی شکل می‌گیرند و دروازه‌های باستانی یک بار و برای همیشه باز خواهند شد تا گذرگاهی دائمی میان جهان‌های باستان و جهان امروز شکل بگیرد، هدفی که پادشاهی جهان از روز اول دنبال می‌کرده است. ایلماری، مبارز باد، با پشتیبانی ایزدان باستانی اسکاندیناوی، آمایا، مبارز ژاپنیِ آب و درنهایت مانی، که اسیر تاریکی درونش شده، باید خود را برای مبارزه‌ای نهایی آماده کنند؛ مبارزه‌ای عظیم که تمامی جهانِ آدم‌ها را به آشوب خواهد کشید.

«پادشاهی جهان» مجموعه‌ای است که با محوریت ایزدان باستانیِ ایران، ژاپن، اسکاندیناوی و روم باستان نوشته شده است.

در پشت جلد «رقص آتش» چهارمین جلد این مجموعه آمده است:

«زمان وقوع رویارویی نهایی نزدیک است؛ مرز میان دوستان و دشمنان، روزبه‌روز نمایان‌تر می‌شود. توطئه‌های درون سازمانی بیشتر و بیشتر می‌شوند و سرنوشت نهایی دو دشمن دیرینه، انجمن پاترا و پادشاهی جهان، رقم خواهد خورد.
رهبر پادشاهی جهان، رؤیایی بزرگ‌تر و فراتر از درک بشری در سر دارد، ایده‌ای که هرج و مرج را نابود می‌کند، می‌سازد و باز نابود می‌کند؛ در چرخه‌ای بی‌نهایت. او در تدارک چیدمان تیم نهایی خود برای دست یافتن به هدف بزرگ است: معتمدترین افرادش و مهم‌تر از همه، کنترل‌کنندگانِ بی‌بدیل چهار عنصر. او مبارزان را در کنار خود و برای تحقق هدفش می‌خواهد؛ می‌خواهد ایزدِ ایزدانِ تمام تمدن‌ها باشد.
مبارزان تصمیم خواهند گرفت و در کشاکشِ رویارویی با ایزدانِ جاودانِ باستان، سرنوشت جهانِ فانی را رقم خواهند زد؛ نقش نهایی آن‌ها چه خواهد بود؟ تا به آخر مهره‌هایی برای بازی قدرت‌ها خواهند بود یا بازی‌گردانی قَدَر برای ریشه‌کن کردن آنچه شر می‌دانند؟»

«رقص آتش» در مرداد یا شهریور 1396 با حضورِ نویسنده رونمایی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه