English

بیانیه وزارت ارشاد برای دعوت مردم به حضور راهپیمایی قدس

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دعوت به راهپیمایی روز قدس، بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه وزارت ارشاد برای دعوت مردم به حضور راهپیمایی قدس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فلسطین مهبط وحی انبیا و مهد ادیان الهی و آموزه‌های سرتاسر رحمت و مهربانی است. فلسطین بخشی از تاریخ اعتقادی و فرهنگی امت و قلب تپنده اسلام و قبله اول مسلمانان است که دیرسالی است شیاطین صهیونیست در آن خرمنی از آتش فتنه انباشته‌اند تا ریشه درخت توحید را در آنجا بسوزانند.

روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان‌های حقیقت‌طلب و عدالت‌خواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

اینک که مجال دیگری برای فریاد علیه ظلم و ستم  در روز قدس، این میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، فراهم آمده است، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه مانند همیشه با نگاه تیزبین، درک عمیق و تحلیل درست خود از وقایع جهان کنونی بار دیگر در این مناسبت شکوهمند شرکت می‌کنند و وظیفه دینی و شعور انقلابی و میهنی خود را در پیشگامی و همراهی با خروش ملت بیدار ایران و امت اسلام به نمایش می‌گذارند.

شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت‌های متجاوزی است که دهه‌هاست حقوق مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه تجاوز و ظلم خود می‌افزایند.

در برهه کنونی که نقاب نفاق از چهره برخی مرتجعان منطقه‌ای برداشته شده، ضرورت دارد که قاطبه مسلمانان همدل و هم صدا در سراسر عالم یک‌بار دیگر و بلندتر از همیشه آرمان فلسطین را فریاد کنند و به نظام سلطه حاکم بر جهان گوشزد کنند که تلاش‌های مذبوحانه آنان برای محو آرمان فلسطین بیش از هر زمان دیگری در آستانه فرو ریختن و نابودی است.

به این وسیله از آحاد امت اسلامی و ایرانیان عزیز، بویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، که اصحاب دانایی و روشنایی‌اند دعوت می‌شود تا دست در دست هم با اراده‌ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بی‌عدالت را نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت کنند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله  فلسطین همچنان مسأله اول عالم اسلام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی