English

حسن فتحی «شهرزاد» را به دکتر شریعتی تقدیم کرد

کارگردان سریال «شهرزاد» به مناسبت همزمانی آغاز پخش فصل دوم این سریال با چهلمین سالگرد دکتر علی شریعتی، سهم خود در تولید این مجموعه را به وی تقدیم کرد.

حسن فتحی «شهرزاد» را به دکتر شریعتی تقدیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حسن فتحی در صفحه شخصی اینستاگرم خود نوشت: «قهرمانان زندگی هر یک از ما، اغلبشان در مقطع خاصی از زیستن ما الهام‌بخش ما بوده‌اند و پی عبور ما از آن مقطع، دیگر آن جلوه و جذابیت قبلی را نداشته‌اند؛ اما برای شخص من در میان تمام قهرمانان زندگیم، یک قهرمان هماره محبوب و ماندگار وجود دارد که تولد فکری و معنوی و اخلاقی و هنری خود را بیش از هر کسی، مدیون اندیشه و افکار متعالی او هستم. اکنون که چهلمین سالگرد عروج این بزرگمرد عرصه فرهنگ و اندیشه با شروع پخش فصل دوم سریال شهرزاد همزمان شده است، مایلم در مقام سازنده این اثر، سهم خود را تقدیم کنم به نام و یاد و روح بزرگ دکتر علی شریعتی».
 فصل دوم سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی و سرمایه گذاری سید محمد امامی از فردا(دوشنبه) در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.
داستان سریال «شهرزاد» در دهه 30 خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است که نغمه ثمینی و حسن فتحی نویسندگان این مجموعه هستند.
رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و ... ایفای نقش می کنند.
محسن چاوشی نیز همانند فصل اول به عنوان خواننده همراه این سریال است.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی