English

سعید خانی در گفت و گو با موج

تکلیف «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»هنوز مشخص نیست

آخرین اخبار از ساخته جدید عبدالرضا کاهانی حکایت از بلاتکلیفی این فیلم دارد.

تکلیف «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»هنوز مشخص نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، عبدالرضا کاهانی فیلمساز گزیده کار و متفاوت سینمای ایران پس از ساخت فیلم«استراحت مطلق» در سال 93، ساخت فیلم جدید خود با نام «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»را سال 94 با حضور طناز طباطبایی، مهناز افشار و یک چهره جدید به نام آیدا ماهیانی و با حضور مهران غفوریان  جلوی دوربین برد اما روند صدور پروانه نمایش این فیلم تبدیل به ماجرایی شبیه به فیلم های خود کاهانی شد.

پس از اینکه یک عضو هیات انتخاب در مصاحبه ای این فیلم را غیر قابل نمایش دانست،انتقادات زیادی نسبت به این موضوع از سوی هنرمندان و خود کاهانی مطرح شد. پس از چندین بار مصاحبه یکی از اعضای هیات انتخاب و جوابیه های سعید خانی تهیه کننده جوان این فیلم، سرانجام اینگونه اعلام شد که این فیلم به اندازه ای ممیزی دارد که عملا قابل نمایش نیست.

 آخرین بار در فصل تابستان بود که خبری از «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» شنیدیم. حال با گذشت هشت ماه از آن زمان، به سراغ تهیه کننده فیلم رفتیم اما او هم خبر خوشی درباره فیلم نداشت.

سعید خانی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت:ما دوباره فیلم را برای گرفتن پروانه نمایش تحویل ارشاد دادیم اما با گذشت مدتی طولانی، هنوز جوابی به ما نداده اند.

او افزود:این رویه بی تفاوتی نسبت به فیلم جالب است و هیچگونه پاسخی به ما داده نمی شود و تکلیف فیلم مشخص نیست.

کاهانی که این روزها بیشتر در فرانسه به سر می برد، ظاهرا منتظر مشخص شدن تکلیف «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا» است تا فیلم جدیدش را بسازد اما ظاهرا فعلا خبری نیست!

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه